Samochód dla młodego kierowcy do 9 tys. zł

15 Wrz 2012, 17:10

Witam,

Jestem świeżo upieczonym kierowcą, szukam jakiegoś hatchbacka lub niewielkiego sedana do 9 tys. zł, najlepiej, gdyby był to diesel (jeździłem dieselem jeszcze przed zdaniem prawka i nie wyobrażam sobie jazdy benzyną). Myślałem nad czymś w stylu Renault Clio, Opel Astra, podobają mi się Golfy IV ale wątpię, że nawet gdybym miał 10 tys. zł znalazłbym 1.9 TDI w dobrym stanie. Może podacie coś od siebie? W grę wchodzi jeszcze Vectra 2.0 DTI, jeździłem taką, trochę denerwujące są drobne awarie które uprzykrzają jazdę, ale mimo wszystko samochód miły w eksploatacji.
Offro
Początkujący

15 Wrz 2012, 21:48

Tu masz ciekawą oferte
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

15 Wrz 2012, 21:54

W 2.0 DTI masz duże prawdopodobieństwo, ze padnie Ci pompa za 1/3 tego co przeznaczasz na samochód.
W dodatku rdza rdza rdza.
Jasiek90
Stały forumowicz

Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

15 Wrz 2012, 22:28

Z 2.0 DTI miałem przez kilka lat do czynienia, wystarczy zaślepić przewód od przelewu paliwa do pompy. Mimo wszystko, wolałbym coś z 1.9 TDI, Golf IV nie jest wart ceny po jakiej chodzi, nie idzie nic za 9 tys. wyrwać? Znam się nieco na autach, to nie jest tak, że obejrzę i na pierwszy rzut oka stwierdzę, czy szrot czy nie, po prostu nie wiem jaka jest granica cenowa w Golfach w której jest szansa na przyzwoity egzemplarz. Wiem, że przebiegi będą miały 3x więcej, ale 1.9 TDi jak dla mnie jest bardzo dobrym silnikiem.