Samochód dla studenta do 8 tysięcy

01 Paź 2017, 10:56

Hej,
Piszę z prośbą o pomoc. Uprzedzam, że w temacie motoryzacji jestem dość mocno zielony.
Do rzeczy. Szukam samochodu do jazdy po mieście, dziennie około 20-40kilometrów. Budżet jaki mogę wykorzystać podany jest w temacie- 8 tysięcy, oczywiście może być mniej lub ciut więcej. Szukam samochodu, który będzie tani w eksploatacji, najmniej awaryjny. Samochód ma służyć do przemieszczania się, wygląd nie koniecznie musi powalać- zadbany, ale nie do popisywania się. Dobrze by było, żeby było ciut miejsca w środku, żeby zmieścić stół do masażu. Moc samochodu nie ma większego znaczenia.
Osobiście myślałem nad Fiatem Pandą zagazowanym.
Jestem z Rzeszowa.
Z góry dziękuję wszystkim za pomoc :)
Pozdrawiam, Olaf
olaf557
Nowicjusz

Prawo jazdy: 22 10 2014
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Nie mam

01 Paź 2017, 11:07

Focus MK1 1.6
Fiat Punto II 1.2
Fiat Albea 1.2
Peugeot 206
Hyundai getz
To propozycje odemnie, nie sądzisz że Panda jest za mała? Jeżeli Ci wystarczy to możesz się zainteresować.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

01 Paź 2017, 11:38

olaf557 napisał(a):Dobrze by było, żeby było ciut miejsca w środku, żeby zmieścić stół do masażu.

i myślisz nad Pandą? :no:

A może taka Corsa? Świeży gaz i opłaty z przeglądem na pół roku.
[link do oferty na Olx wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

01 Paź 2017, 13:09