14 Cze 2014, 09:20
Ja mam S80, kupione za 9k i w tym momencie (po kilku miesiącach) włożyłem w niego połowę kwoty zakupu, a szykują się dalsze inwestycje. Dodam, że mój to 2.9 202 KM z prawdziwym przebiegiem 320 000 km, czyli względnie nie dużo jak na 15-stoletnią limuzynę. Diesel 2.4 to nie TDI, a autorska konstrukcja Volvo, od Volkswagena pochodzi motor 2.5. Oba są trwałe i godne polecenia, ale osobiście poleciłbym D5, ze względu na dużo lepszą kulturę pracy. Niestety, kupując starą limuzynę z dieslem stan (realnego) licznika będzie oscylował wokół granicy pół miliona km. Za tę kwotę szukaj 850, dużo lepiej na tym wyjdziesz. Na zadbane S80 szykuj przynajmniej 14-15 000 zł.
Nie mniej, auto jest kapitalnie wyciszone, odpycha się całkiem sprawnie (po wymianie całego układu (4) katalizatorów i sond lambda, oraz czujnika VIS), no i spala w granicach rozsądku- w cyklu mieszanym wyszło mi 13 l/100 km.