REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Jumb94 napisał(a):Zastanawiam się nad Toyota (Hybryda) może ktoś doradzić czy to jest dobre rozwiązanie?
Jak byś miał Camry lub is300h jak podałeś niżej w wypowiedzi to by było gitszybki napisał(a):Kiedyś jeździłem szybciej niż obecnie i hybryda się nie sprawdziła. Najgorzej było w Niemczech i prędkości 160kmh+
Dokładnie. W Camry hybrydowej od 2021 roku zmienili chyba silnik elektryczny (tu nie jestem pewien) i dosyć mocno oprogramowanie co skutkuje sporo mniejszym niż we wcześniejszych egzemplarzach spalaniem na trasie. Is300h będzie droższy i generalnie płyta podłogowa jest taka sama jak i napęd, jest trochę różnić w tylnym zawieszeniu no i we wnętrzu. Jest też trochę lepiej wyciszony od Camry.szybki napisał(a):Na trasy mimo wszystko szukałbym is300h albo camry H chyba że spokojnie jeździsz.
Niższe spalanie niż w przypadku zwykłego benzyniaka, sprawdź sobie np. tu hybrydy-na-trasy-jak-sprawdza-sie-hybryda-w-trasie-spalanie-vt126681-75.htm#p849695 masz tam opisane. Podczas jazdy w trasie masz wspomaganie silnika elektrycznego np. przy podjazdach itd. co skutkuje zmniejszonym zużyciem paliwa, a wystarczy że zjedziesz na chwilę poza trasę to oszczędzanie wykładniczo rośnie.franccc napisał(a):Wytłumaczy ktoś - kiedy, jeżdżąc głównie po autostradzie zwróci się kasa wyłożona na hybrydę względem zwykłego benzyniaka?
No nie koniecznie bo z większym silnikiem taka hybryda nic sobie z trasy nie robi. Nie mówię o Priusach z przed 10 latfranccc napisał(a):Na miasto spoko, w trybie mieszanym też spoko ale żyłować się na hybrydę kiedy będzie użytkowana w środowisku w jakim nie jest optymalnym wyborem?
franccc napisał(a):Wytłumaczy ktoś - kiedy, jeżdżąc głównie po autostradzie zwróci się kasa wyłożona na hybrydę względem zwykłego benzyniaka?
Na miasto spoko, w trybie mieszanym też spoko ale żyłować się na hybrydę kiedy będzie użytkowana w środowisku w jakim nie jest optymalnym wyborem?
franccc napisał(a): na razie w tym temacie sytuacja wygląda następująco - gość ma 100k i chce mało awaryjne auto a dostaje propozycje hybryd, które żeby dobrze sprawdzały się w trasie będą kosztować kilkadziesiąt tysięcy więcej
Jumb94 napisał(a):.W sumie to najważniejsze żeby był automat no i w miarę tanie w eksploatacji..
Bo to w zasadzie mało awaryjne autofranccc napisał(a):gość ma 100k i chce mało awaryjne auto a dostaje propozycje hybryd
W trasie sprawdzi się i Prius, wszystko zależy od tego na co stawia autor najbardziej: bezawaryjność, szybkość przelotu, spalanie, komfort itd. Przecież nie musisz na trasie jechać 180km/h? Kwestia dostosowania.franccc napisał(a):które żeby dobrze sprawdzały się w trasie będą kosztować kilkadziesiąt tysięcy więcej
Jak hybryda to możesz popatrzeć na Corolle np. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] a w przypadku innych aut to Ja od siebie polecam zerknąć na Mazdę 6 np. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]Jumb94 napisał(a):W sumie to najważniejsze żeby był automat no i w miarę tanie w eksploatacji..