REKLAMA
golf000 napisał(a):tak tak wszystko sie zgadza ;D chodzi mi o to ,że diesel jest praktycznie bezobsługowy, pilnujesz rozrządu i jedziesz
Nowa diesle mają dużo więcej bolączek od benzyny
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
golf000 napisał(a):tak tak wszystko sie zgadza ;D chodzi mi o to ,że diesel jest praktycznie bezobsługowy, pilnujesz rozrządu i jedziesz
golf000 napisał(a):chodzi mi o to ,że diesel jest praktycznie bezobsługowy, pilnujesz rozrządu i jedziesz
mateo199214 napisał(a):I co z tego,że jazda na lpg wychodzi nawet w dużej benzynie taniej od diesla skoro i tak diesel jest najbardziej ekonomiczny i oszczędny.
mateo199214 napisał(a):To nic,że czasem trzeba naprawić głowice że o dwumasie nie wspomne...
I co z tego,że jazda na lpg wychodzi nawet w dużej benzynie taniej od diesla skoro i tak diesel jest najbardziej ekonomiczny i oszczędny.
golf000 napisał(a):ale trzeba się tez kierowac zdrowym rozsadkiem
golf000 napisał(a):właśnie czasem, czasem to trzeba wymienić cały silnik zarówno w benzynie jak i dieslu, jak sie szanuje tak sie ma. Dwumas fakt jest to kosztowna sprawa, ale wiekszych wad ten silnik nie ma. Dwumas nowy kosztuje cos ok 4 tys, ale w razie czego jest to podobna inwestycja jak instalacja gazowa w benzynie. Pozatym wolałbym co roku zmieniać dwumas używany za 1000 zł niż raz dać za nowy 4k.