REKLAMA
![](https://www.forumsamochodowe.pl/galeria/inne-zdjecia-motoryzacyjne-a53/samochody-na-parkingu-t40383.jpg)
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Altea ma kompresor bezsprzęgłowy ( jest sprzęgło na kole pasowym tzw. przeciążeniowe ) Ma kompresor o zmiennej wydajności tym samym o zmiennym obciążeniu silnika . Tutaj po włączeniu klimatyzacji nie jest powiedziane że od razu ujmie te 12 koni . Oczywiście zaraz po włączeniu może tak . Po schłodzeniu wnętrza może pracować na te 30 procent i mniej, mniej obciążając silnik . Sprawdzę na przykładzie fabiany drugiej i podam dane jak kogoś to zainteresujefranccc napisał(a):Altea ma napęd klimatyzacji oparty na kole pasowym ze sprzęgłem, włączenie klimatyzacji powoduje spięcie sprzęgła i dodatkowe obciążenie silnika kompresorem, silnik musi zasilać kompresor więc spada moc na kołach
laik22 napisał(a):Wypalanie gniazd zaworowych w Opel Zafira to prawda czy mit?
bonifacy napisał(a):Altea ma kompresor bezsprzęgłowy ( jest sprzęgło na kole pasowym tzw. przeciążeniowe ) Ma kompresor o zmiennej wydajności tym samym o zmiennym obciążeniu silnika . Tutaj po włączeniu klimatyzacji nie jest powiedziane że od razu ujmie te 12 koni . Oczywiście zaraz po włączeniu może tak . Po schłodzeniu wnętrza może pracować na te 30 procent i mniej, mniej obciążając silnik . Sprawdzę na przykładzie fabiany drugiej i podam dane jak kogoś to zainteresuje
galakty napisał(a):Z Trevorem nie ma sensu dyskutować, on widzi świat inaczej i zagina prawa fizyki
twierdzenie że nowożytny samochód z innej epoki typu Altea jest technologicznie golfem 3 z początku lat 90, no to sory
laik22 napisał(a):Przebieg rzędu 300 kkm to już za dużo dla Peugeot 307 i 407 czy nie powinienem się bać takich wielkości?