Samochód do 18 tyś.

25 Kwi 2020, 16:14

Dzień dobry wszystkim.
Poszukuję samochodu do 18 tysięcy złotych.
Mam 23 lata jestem studentem i interesuje mnie coś w hatbacku, miejskie auta lub jakiś sedan.
Ogólny budżet jaki mam to +/- 23000 zł ale liczę założenie gazu około 3000 + wstępne naprawy przerejestrowanie auta. Kwestia OC to najpierw chciałbym zasięgnąć języka dotyczącego kilku modeli. Po selekcji po prostu uderzę do ubezpieczyciela po wycenę.
Rozglądałem się wstępnie za różnymi autami i w oko wpadło mi kilka modeli.
Pierwszy to renault Megane 3 1.6 v16 110 km. Ma dosyć dobre opinie w Internecie. Ludzie narzekają na hałas powyżej 120 km/h.
[link do oferty na Olx wygasł]
Drugi samochodzik to fiat bravo 2 1.4 t-jet 120 km. Podobno wszytko chodzi jak trzeba ale nie jestem przekonany czy wybór silnika z turbo na 1 poważne auto to dobry wybór.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Trzecie autko to skoda octavia [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]. nie wiem po prostu czy ufać skodzie :/.
Moja wiedza o tych autach zamyka się na teorii z internetu to co inni mówią. Nie wiem co będzie dobrym wyborem. Jestem otwarty na inne propozycje ale mam kilka warunków
Na pewno 5 drzwi.
Nic powyżej ani poniżej 1.4-1.8 silnik.
Nie musi to być demon prędkości tylko samochód który mi się nie posypie po miesiącu i żeby rdza nie jadła za bardzo bo samochód pod gołym niebem będzie stał niestety.
BMW, volkswagen , audi, Mercedes odpadają z racji tego no że to marki premium i wątpię żeby mnie było stać na utrzymanie takiego auta a volkswagen to 90% szrot.
Dziękuję z góry za każdy komentarz i sugestię :)
Pozdrawiam.
Jedmaster
Nowicjusz

Zdjęcia: 0

26 Kwi 2020, 00:15

Twoje typy są ok, ale:
Jedmaster napisał(a):Drugi samochodzik to fiat bravo 2 1.4 t-jet 120 km. Podobno wszytko chodzi jak trzeba ale nie jestem przekonany czy wybór silnika z turbo na 1 poważne auto to dobry wybór