REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Grunt, że za 20k to raczej 2006-7
Rozstrzał cenowy dla danego modelu na polskim rynku jest ogromny, te najtańsze to przeważnie nie nadają się do niczego.
maxoss napisał(a): Skąd taki wniosek ze samochod za ~19k do niczego sie nie nadaje, ale samochod za 25k juz tak?
maxoss napisał(a):Przez okolo 4 lata jezdzilem samochodem ktory kupilem za 5,5 tysiaca zlotych. Pierwsze male awarie pojawily sie po dwoch latach, pierwsza duza awaria pojawila sie rok temu - gdybym o niego bardziej dbal, posluzylby dluzej. Do czegoś więc się nadawał. Nie zebym sie wymadrzal tutaj czy cos
maxoss napisał(a):1. A na co powinienem zwracać uwagę w przypadku Bravo gdybym pojechał jakiś sprawdzić? Ważne elementy na które warto rzucić okiem jak sie obejrzy pojazd?
chodzi o dany model/generację...maxoss napisał(a):Skąd taki wniosek ze samochod za ~19k do niczego sie nie nadaje, ale samochod za 25k juz tak?
no tak, bo Focusa można wtedy szukać mk3, a Bravo... będzie perełką z końcówki produkcjimaxoss napisał(a):oza tym napisałbym że mam budżet 30-35k to zaczelibyscie mi odradzać Bravo czy Focusa bo "w tej cenie znalazłbym coś innego lepszego"
ale na pewno nie 1.4 t-jet. Ostatnio obserwuję trochu ten model i powiem Ci, że z Twoimi wymaganiami kupisz dieselka (zastanów się teraz czemu są tańsze od benzyn, a zazwyczaj max wykokszone) ew najsłabsze 1.4 90 KMmaxoss napisał(a):więc myśle że na lajcie znalazłbym Bravo do 20k max w tym roczniku który ja chce