22 Gru 2022, 21:00
Tak,te silniki b.dobrze chodzą na LPG,warunek,bdb wtryskiwacze z wyższej półki,auta z końca produkcji są lepiej dopracowane,duży plus tego modelu jest taki,że b.dużo aut z polskich salonów,dlatego można dorwać zadbany egzemplarz z rozsądnym przebiegiem,o innych modelach wymienionych nie będę pisał,gdyż łatwo można trafić na minę.z Niemcami racja,potrafią być wytyrane do granic możliwości,tylko dlatego,bo są modele np Audi A3 II 1.6 Mpi,które gdyby nie mnóstwo nieuczciwych ofert,mnóstwo ładnie wyglądających szrotów,do lpg absolutny pewniak.Fiaty?! Nie byłbym w stanie wymienić innego producenta,który oferuje taką jakość za taką cenę,koszty utrzymania,silnik 1.4 T należy do najlepszych jednostek downsizingowych na świecie,warunek, by auto z tym silnikiem nie było sparowane z wadliwą skrzynią,którą stosowano do 2010 r,ten silnik określany jest mianem znakomitego,czyli najlepszego w swojej klasie,nadaje się do lpg pod warunkiem,że chce się przeznaczyć przynajmniej 4000 zł na instalację.W sumie to chyba najmniej problematyczny silnik benzynowy FIAT-a wraz z motorami serii Fire,,jedynie może niedomagać turbina.