Samochód do 2tys. - ŚLĄSK

24 Lut 2016, 17:35

Na wstępie witam wszystkich bardzo serdecznie :)

Można rzec, że jestem świeżo upieczonym kierowcą i poszukuję jakiegoś w miarę dobrego samochodu do 2 tysięcy. Wiem, że to niezbyt dużo, ale moim zdaniem starczy na początek.
Jestem z Zabrza, studiuję w Katowicach, więc dziennie pokonywany dystans to około 40/50km. Dodatkowo myślę od czasu do czasu jakiś większy wypad.

Przeglądam już od dłuższego czasu oferty na olx/otomoto, jednak kompletnie nie znam się na motoryzacji. Z opinii znajomych zapatruję się tylko na Seicento, ze względów ekonomicznych, choć coraz częściej patrzę również na Matiza.

Bardzo prosiłbym o jakieś rady na co zwracać uwagę przy kupnie oraz o linki do ofert.

Poniżej podaję linki do ofert, które mi wpadły w oko:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
borok6279
Obserwowany

Prawo jazdy: 04 12 2015
Auto: Nie mam

24 Lut 2016, 17:43

Punto może być seicento nie z tego komisu bo tam same szroty, Matiz może być choć odcienie ma kilka ale za tą kasę ujdzie
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

24 Lut 2016, 19:23

1.Od handlarza i coś za ładnie wygląda,obstawiam że nie ma już podłogi i progi też nie za ciekawe.
2.Jak już poprzednik wspomniał,ten komis omijaj z daleka.
3.Matiz ujdzie,wiadomo szału nie ma ale czego wymagać za taki pieniądz.

Jakby Cię interesowało to jest do wzięcia PEWNE Clio,właścicielem jest syn mojej już byłej kierowniczki z pracy,auto dobrze znam bo przez ponad 2lata niemal codziennie widywałem go na firmowym parkingu (auto często używał mąż kierowniczki który pracuje jako kierowca w mojej już poprzedniej firmie). Ja gdybym szukał czegoś mniejszego to już dawno by stało u mnie na placu no ale sytuacja jest inna a wiem że auto jest w dość fajnym stanie.
[link do oferty na Olx wygasł]