Samochód do 5000zł dla 20-latka

19 Lut 2013, 16:45

Siema. Zdałem niedawno prawko i poszukuję czegoś na start. Mam w portfelu około 5000zł na mój osobisty papamobile... aczkolwiek z zakupem takowego pojazdu są związane moje zachcianki ;p A że na motoryzacji nie znam się wcale, dlatego też proszę o poradę specjalistów ;)
Na pewno chcę, żeby auto było 2/3 drzwiowe, miało wspomaganie kierownicy i jakieś w miarę dobre wyposażenie (elektryczne szyby, lusterka etc.)... no i oczywiście silnik w konfiguracji ponad 1.6 nie przejdzie, bo nie będzie mnie stać na zalewanie smoka ;/ Chciałbym, żeby części były w miarę tanie, a auto było możliwie bezawaryjne. Marzenia ściętej głowy, prawda? :]
Zamierzam nim jeździć do szkoły 4-5 krzyżówek na mieście i czasami gdzieś ze znajomymi wyskoczyć. Z moich wyliczeń wynika, że to będzie do 250km miesięcznie.
Ważny jest dla mnie wygląd zewnętrzny. Nieludzko podoba mi się Fiat Coupe, ale poniżej 1.8 nie schodzi. MAZDA MX3 też ujdzie.Cała reszta wydaje mi się być niezmiesko "ciotowata" albo zbyt "prostacka". Nie chcę się "lansować", ale zwyczajnie mieć poczucie, że prowadzę coś, co mi się podoba :P
dazinf
Obserwowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jelenia Góra
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Nie mam

19 Lut 2013, 16:52

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
linki przykładowe.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

19 Lut 2013, 18:14

BMW e36 compact - jak na swoje lata ładne, części w rozsądnej cenie, jeżeli znajdziesz dobry egzemplarz to nie powinieneś mieć większych awarii. Jedynie co to silnik 1.6 musi się napić tych 8-9L na 100km.
Wacek_13
Początkujący

Miejscowość: Jaworzno

19 Lut 2013, 22:12