Samochód do 5k TDI Małopolska

28 Sie 2014, 17:25

Witam.
Więc tak. Poszukuję samochodu. Wydaję mi się, iż najlepszym dla mnie rozwiązaniem będzie samochód z silnikiem TDI ponieważ nie myślę jeździć nim w długie trasy. Głównie to miasto, szkoła około 20km w jedną stronę. Nie będę robił długich tras i dlatego wydaję mi się, iż TDI będzie wygodniejszy. Autko do około 5k może być i więcej trochę. Dalej.. :) najlepiej żeby było mało awaryjne, tanie części i ogólno dostępne, mało spalało. Jestem z okolic KrK więc w grę wchodzi cała małopolska. Mogę dodać, iż jestem świeżym kierowcą. Czekam na jakieś propozycje lub konkretne aukcje internetowe.
Podobno POLO się opłaca, fajne, mało pali, tanie tylko ciężko znaleźć;/
Ponadto parę aukcji : [link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
Pozdrawiam :)
Ostatnio edytowany przez Panmijagi, 28 Sie 2014, 19:02, edytowano w sumie 1 raz
Panmijagi
Nowicjusz

Auto: Brak

28 Sie 2014, 18:16

Jest zupełnie na odwrót. Jak do miasta to benzyna ew. gaz.
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

28 Sie 2014, 18:57

Z tym gazem to różnie jest. Po pierwsze brak miejsca na koło zapasowe, drogie przeglądy, na gazie samochód jest słabszy. A orientacyjnie wychodzi mnie na to samo cenowo czy bym wybrał TDI czy LPG (koszta podobne) lecz TDI wydaję mi się ekonomiczniejsze.
Panmijagi
Nowicjusz

28 Sie 2014, 19:00

Diesel w mieście jak jest zimny nie pali mało to raz, mają duże przebiegi to dwa a jak trafisz 110 konną wersje to masz droższe turbo, dwumas. Ogólnie części są droższe, nawet rozrząd.
Koniu
Forumowicz VIP

28 Sie 2014, 19:07

Nie szukam aż tyle KM bo jak wspomniałem jestem świeżym kierowcą a co za tym idzie (nadal się uczę i już nie chodzę do pracy) Nie szukam "smoka" co ile by widział to tyle by wypił.