REKLAMA
![](https://www.forumsamochodowe.pl/galeria/inne-zdjecia-motoryzacyjne-a53/samochody-na-parkingu-t40383.jpg)
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
MajkPZM napisał(a):W polsce ludzi nie stac na to zeby za kompakta dać 80tys, więc nic dziwnego ze fiat ma przewage na rynku choc nie wielką ale ma. Bravo masz za 50tyś a za golfa trzeba liczyć 70-80.p
I jest o wiele bardziej awaryjne. 2.0TDI to obecnie jeden z najgorszych produkowanych diesli.MajkPZM napisał(a):Nowe 2.0TDI z CR ma taką samą kulture pracy jak fiatowskie JTD.
Przeciętny samochód w Polsce ma 14 lat. Jeśli popatrzymy na tematy w dziale "Jakie auto kupić?" to ludzie pytają głównie o auta w cenie 5-15tyś zł. Z tego jasno wynika, że przeciętny Kowalski nie może sobie pozwolić na żadne nowe auto bez zaciągania kredytów - smutne ale prawdziwe.MajkPZM napisał(a):Golfów i ogolnie VW jezdzi w polsce duzo ale przedewszystkim uzywanych i sprowadzanych, na nowego VW przecietny Kowalski sobie pozwolic nie moze, a nawet jesli może to wybierze fiata + 20tys na inne rzeczy.
O tym jakie jest wykończenie najnowszego golfa czy bravo można będzie mówić za 10 lat. W żadnym nowych samochodzie plastik nie będzie skrzypieć. Dla mnie wykończenie golfa IV jest najwyżej dobre. Na najwyższym poziomie jest wykończenie mercedesów w124 ewentualnie audi 80.MajkPZM napisał(a):Wykonczenie w VW jest na najwyzszym poziomie ( być może myslisz pojęcia, ładne nie znaczy dobrze wykonczone )
andachiel napisał(a):A megane sedan to to nie jest bo fluence jest na innej płycie podłogowej. Może podobnie wygląda.
ACSznycel napisał(a):No ta wersja za 61tys. privilige faktycznie kusi, pod względem wyposażenia pobić ją może w zasadzie tylko KIA czy Hyundai, nic innego nie przychodzi mi do głowy. Celuj w privilige, masz np klimę dwustrefową i kierownicę regulowaną w 2 płaszczyznach - w tej niższej niestety tylko w jednej, co może być czasem problematyczne jeśli lubisz ją mieć jakoś inaczej ustawioną na miasto/długie trasy. Jak się diler zgodzi na 4-letnią gwarancję to bierz, francuz nie francuz i tak będzie na gwarancji więc ewentualne awarie cię nie będą obchodzić
Diller nie ma nic do gadania jesli chodzi o przedłużenie gwarancji, trudno zeby diller dawał gwarancje na nie swoj produkt..., jesli producent nie oferuje takiej możliwosci to diler sam z siebie nie da dodatkowej gwarancji.ACSznycel napisał(a):No nie zgłębiałem dokładnie tematu, ale wychodzi mi 58/61tys. za Ceeda w wersji optimum/optimum plus - najbardziej zbliżonej do privilige http://www.kia.pl/ceedFL_wyposazenie.htm z trochę mocniejszym silnikiem niż Fluence (125KM), za 75 tysi to jest Ceed ze 140 konnym dieslemJednak i tak uważam że Renault się postarało, KII jak do tej pory ciężko było dorównać wyposażeniem w jej cenie, a Renówce się udało. Jeśli diler zgodzi się na przedłużenie gwarancji w rozsądnej cenie, to ja bym się na twoim miejscu nie zastanawiał - tym bardziej że Fluence faktycznie jest ładniejszy od Ceeda po lifcie.