Samochód do ~7 tysięcy.

10 Wrz 2019, 18:06

Witam!
Poszukuję samochodu do ~7 tysięcy. Najbardziej celowałbym w hatchbacki 5 drzwiowe. Autem byłoby robione około 50km dziennie (cykl miasto/trasa chociaż bardziej trasa) i w weekend jakieś dalsze trasy ok. 100-150km. Jestem z okolic Kleczewa. Myślę, że około 100 km byłbym wstanie podjechać po auto. Z wyposażenia jedynie co bym chciał to klimatyzację automatyczną. Jeśli chodzi o rodzaj paliwa wybrałbym diesel albo benzyna+LPG.
Jako, że jestem zielony w samochodach na razie wpadły mi w oko leony:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]

Oraz Audi A3:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Z góry dzięki za pomoc! :D
Account321
Nowicjusz

11 Wrz 2019, 10:24

1.Zdjęcia to chyba tosterem robił ale tak czy tak mina na 99%,2004rok i tylko 5900zł jeszcze do negocjacji..
2.Też tanio woła i wydaje mi się że handlarz..
3.Wygląda ładnie ale handlarz i ten wymyty silnik..
4.Tego można obejrzeć.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

11 Wrz 2019, 19:24

Dzięki za odpowiedź. Na dniach zatem spróbuję podjechać i obejrzeć tą 2 audi. A ogólnie jakie samochody poleciłbyś jeszcze za tę cenę?
Account321
Nowicjusz

11 Wrz 2019, 23:09

[link do trojmiasto.pl wygasł]

chociaż cena coś podejrzanie niska, te roczniki chodzią po 10 000-12 000
domen
Nowicjusz

Zdjęcia: 1

12 Wrz 2019, 01:07

Barol napisał(a): i ten wymyty silnik..

A co jest wg Ciebie złego że ktoś umył silnik? Mi się to prywatnie zdarzyło przy niektórych autach po prostu był syf i użyłem środka do mycia i tyle, z resztą sporo firm myjących ma takie coś w swojej ofercie.
Hala
Nowicjusz

Prawo jazdy: 17 04 2007
Przebieg/rok: 18tys. km
Auto: Volvo XC60
Silnik: T5