Samochód do 8500zł.

28 Sie 2014, 12:45

Na początku chciałbym się z wszystkimi użytkownikami serdecznie przywitać.

Chcę zmienić moje Twingo na coś mocniejszego i większego. Jako, że nie znam się na samochodach to przedstawię co bym chciał w nim mieć i poproszę was o pomoc :)
Podczas moich poszukiwań wpadł mi w oko Daewoo Kalos. I tutaj moje pytanko: czy ten samochód ma ocynkowaną blachę?

A tutaj lista tego co chciałbym mieć:
-w okolicach Dolnego Śląska
-minimum 80KM
-najlepiej 5-cio drzwiowy
-instalacja LPG (niefabryczna)
-klimatyzacja
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek
-szyberdach (niekoniecznie)
-bez fabrycznego radia (chce wstawić jakieś z USB)
Ostatnio edytowany przez MiszczuD, 29 Sie 2014, 13:36, edytowano w sumie 1 raz
MiszczuD
Nowicjusz

Prawo jazdy: 16 04 2013
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Renault Twingo
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

28 Sie 2014, 13:23

Prosiłbym o jakiejś konkretniejsze odpowiedzi. Mam teraz Twingo z 2000r i nie chciałbym kupować auta starszego ani w tym samym wieku.
MiszczuD
Nowicjusz

29 Sie 2014, 12:08

To jeszcze jakbyście mogli mi powiedzieć na jakie modele warto zwracać uwagę. Już bez patrzenia na rocznik. Jeżeli chodzi o BMW to boję się, że będzie zajechane, a Vectra nie ma ocynkowanej blachy i jest bardzo lubiana przez rdzę.

I proszę, żeby ktoś obeznany zerknął na te auta:
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
MiszczuD
Nowicjusz

29 Sie 2014, 13:06

MiszczuD napisał(a):Prosiłbym o jakiejś konkretniejsze odpowiedzi.

Ok, wyczyściłem "trochę" ten temat, bo odpowiedzi były raczej off top.

MiszczuD napisał(a):I proszę, żeby ktoś obeznany zerknął na te auta:

Na te auta nie zerkaj bo to sa trupy do napraw większych bądź mniejszych.
Z podanych przez ciebie kryteriów najbardziej nadawałoby się szukanie Punto II FL, Dacia Logan, Chevrolet Aveo, Lacetti

Przykłady [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

krikus
fs...VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 125