Samochód do lansu czy rozsądny? Niezdecydowany z 15.000 PLN

31 Sie 2015, 13:11

Myślałem nad T6, jednak koszty naprawy automata są kosmiczne. A ideału się nie kupi, moim zdaniem zbyt wiele "min" może tam na mnie czekać. Dlatego szukam 2.4 w manualu, zresztą i tak jeżdżę spokojnie. Po wprowadzeniu nowych przepisów prędkość w wawie, zwłaszcza wieczorami zmalała dwukrotnie....
CarPremium
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 18 08 2012
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Kupie

31 Sie 2015, 18:37

Jak do lansu w ograniczonym budżecie to może roverek 75?
[link do oferty na Allegro wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Co prawda jakością, wykonaniem, prowadzeniem nie umywa się np. do bmw serii 5 ale ma podstawową zaletę. Wygląda na dużo droższy niż jest w rzeczywistości i zwraca na siebie uwagę.
75 są też w większości rewelacyjnie wyposażone a duża ilość chromów, drewno i skóra dodaje im szyku.
Sam jestem w posiadaniu takiego roverka od kilku dni. Choć jest kilka rzeczy, które bym w nim zmienił to patrząc na całokształt można go polubić.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

31 Sie 2015, 18:47

Czytałem Twoje posty, masz pojęcia o czym piszesz więc dzięki, że się wypowiedziałeś. Rover ładny. :D Wezmę pod uwagę. Ogarniasz temat BMW więc skrobniesz mi jeszcze pare zdań o E39 i E46 za 15koła? E46 preferuje w cabrio/coupe.
Czego Ci brakuje w 75? Co byś zmienił?
CarPremium
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 18 08 2012
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Kupie

31 Sie 2015, 20:36

Za 15 tys. spokojnie upolujesz ładne e39 z silnikiem 2.8 R6- złoty środek osiągi/ ekonomia.
Tylko czy to samochód do lansu? Wydaje mi się, że ginie w szarym tłumie bo stylistyka e39 jest taka powiedział bym nijaka.
Pomijając wygląd e39 rewelacyjnie się prowadzi, zawias bardzo komfortowy, wyciszenie na najwyższym poziomie, do jakości użytych we wnętrzu materiałów też nie można się przyczepić.

Za to roverek 75 wzbudza zainteresowanie i przyciąga wzrok innych kierowców. Wielu myli go z jaguarem. Mniej obeznani motoryzacyjnie nie wierzą, że kosztuje tak niewiele i wyceniają go dużo drożej.
Do 75 przesiadłem się z BMW e34.
Rower jest jakieś 2cm szerszy i dłuższy od bmw. Mimo to w bmw jest na szerokość o wiele więcej miejsca.
Wsiadając do 75 można poczuć się jak królowa angielska :mrgreen: Wiele chromów, prawdziwe drewno na desce rozdzielczej, piękne zegary i analogowy zegarek. Istnie dzieło sztuki. Jednak diabeł tkwi w szczegółach.
O ile jakość użytych materiałów nie wzbudza zastrzeżeń o tyle do dbałości montażu można się przyczepić. Co nie co lubi skrzypieć jadąc po kostce brukowej. Skóra, którą oklejone są niektóre podzespoły deski rozdzielczej lubi się w niektórych miejscach odlepiać. Chromy nie są najwyższej jakości i widać na nich ząb czasu.
Komfort podróżowania ciężko mi porównać do innych samochodów, myślę, że podobny jak w mondeo mk3 i passacie.
Jest wyższy niz w e46 ale do e34/ e39 trochę brakuję ( wiele elementów zawieszenia w r. 75 pochodzi właśnie z e46)
Zależy czym wcześniej jeździłeś. Ja przesiadłem się na roverka 75 z e34, która jest na prawdę synonimem jakości. Podczas jazdy nic nie skrzypiało, nic nie hałasowało, nic się nie odklejało :D
Jednak moi znajomi zachwycają się r. 75 i nie dostrzegają szczegółów, które mnie trochę drażnią.
75 wygląda jak limuzyna z najwyższej półki jednak zapewnia komfort samochodu klasy D.
Szkoda, że angole wspólnie z BMW projektując tak piękny samochód nie położyli trochę większego nacisku na jakość montażu.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

31 Sie 2015, 22:15

Po zdaniu prawka kupiłem na szybko Primere 2.0 z 96. Przez rok sporo ze mną przeżyła, nocne sprinty po wawie, palenie gumy pod szkołą, mielenie kołami na plaży w wawie i odcinanie dla "łututu" przed dupami na pasach. :lol: Nawet fajnie to latało ze świateł niejeden Civicowiec bez wydechu sie zdziwił. :lol: Ja też się zdziwiłem jak zaczęła mi woda z kałuży wlatywać podłogą. Przy bucie paliła 15l, jak jeździłem spokojnie to 9 więc nienarzekałem. Sprzedałem za gorsze na części, zmieniłem robote i jakoś autko mi nie było potrzebne. Po zakupy latam pożyczonym od siostry Focusem 2 kombi. Jak dobrze usiąde (dla mnie wygodnie - pozycja leżąca) z tyłu już za mną nikt nie usiądzie)... :lol:

Po przygodzie z flinstone-car (Primera) postanowiłem, że następna fura będzie dobrze zabezpieczona antykorozyjnie. Dlatego moimi faworytami byli A6C5 i S80. Volvo nawet ma lepsze zawieszenie (o niebo trwalsze) jednak Audików jest więcej.

Powiem szczerze, że stylistyka E39 nie powala. Zwykły sedan, Volvo dla mnie jest o niebo ładniejsze. Środek E39 dla mnie dopiero dobrze wygląda ze skórą i trójramienną kierą (mpak?) ale mam tylko 15k więc nie wybrzydzam.

Troche to takie polaczkowate, bo chcę jak najwięcej, jak najlepiej, jak najfajniej za jak najmniej :lol:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] dla mnie klasa sama w sobie

Co do Rovera. Na prawde ładnie wygląda, czytam w necie, że nie rdzewieje i miejsca raczej jest sporo. Ogromny plus za tą propozycję.
Wskazałbyś mi jak uniknąć auta po przekładce z anglika?

I dużo jest egzemplarzy ze skórą?

PS: Też macie tak, że na allegro oferty z otomoto nie mają miniaturki? :x :evil:
Ostatnio edytowany przez CarPremium, 31 Sie 2015, 23:05, edytowano w sumie 1 raz
CarPremium
Nowicjusz
 
Posty: 8
Prawo jazdy: 18 08 2012
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Kupie
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kocham sport motorowy - Pascal Brodnicki
    Dzięki rajdom wyciszyłem się i skupiłem na tym, co naprawdę jest ważne w życiu. Rywalizacja jest wspaniała i daje ludziom mnóstwo pozytywnych emocji. Chyba każdy z nas marzy o tym, by kiedyś stanąć na podium - mówi ...