
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
zwaresq napisał(a): 2. Swiece i kable powinny być tanie, bo wymiana co 2-3 miesiące się należy.
zwaresq napisał(a): Hydrauliczna regulacja zaworów, a nie jakieś szklanki, bo co roku bedziesz musiał na to wybulić.
kirin88 napisał(a):A też prawda jest taka, że regulacje luzów zaworowych przeprowadzi samodzielnie nawet średnio inteligentny szympans
łysy30 napisał(a):Szczególnie w niektórych Subaru, kiedy podczas tej operacji trzeba wyciągać silnik
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
nieprawda. 9-3 to technicznie Vectra (włącznie z silnikami). Najlepszy, podobnie jak w Vectrze jest 2.0t, który nadaje się do lpg bardzo dobrzeirmax napisał(a):brałem pod uwagę Saaba 9-3 II (trochę bym musiał dołożyć), ale podobno nie tolerują LPG