Samochód do pracy za około 20.000 zł leasing lub kredyt

06 Lut 2014, 23:46

Witam,

Długo już śledzę wątki na tym forum, lecz moja specyficzna sytuacja nie pozwala na odnalezienie konkretnych odpowiedzi.

Jestem młodym prawnikiem, samochodu będę używał dość intensywnie, tak w mieście (Warszawa) do przemieszczania się pomiędzy sądami i innymi instytucjami, jak również wyjazdami poza miasto w średnie i długie trasy.

Początkowo myślałem nad jakimś autem do 8 tyś. zł, gdyż taką wolną kwotę mam obecnie do dyspozycji, lecz z uwagi na rodzinną działalność gosp. o długoletniej historii mam zdolność do wzięcia kredytu lub leasingu. Samochód jest mi potrzebny wprost jako narzędzie do pracy. Ciężko się bez niego obejść, natomiast początek kariery nie pozwala na szaleństwa.

Zależy mi oczywiście na niskich kosztach eksploatacji (spalanie, części, naprawy), więc pewnie powinno to być auto dość proste. Niestety wymogiem leasingu jest to, żeby auto miało nie więcej niż 5-6 lat, biorąc pod uwagę 5 letni okres płacenia rat. To trochę zawęża krąg aut do wyboru, gdyż trzeba znaleźć w podanej przeze mnie cenie względnie świeże auto 2008 ++ Nie znam się na autach i jego rodzaj do dla mnie rzecz drugorzędna, nie mam jakichś szczególnych upodobań, jak już wspomniałem ma to być wół do pracy, który na siebie zarabia. Może jak się trochę kariera rozwinie to BMW :P Chciałbym żeby rata nie przekraczała 400 zł miesięcznie - początki są bardzo trudne, ale auto to niestety mus.

Zawiesiłem oko na Fabii II, ale to trochę na czuja, wydają mi się to dobre auta, dość proste i bezawaryjne.

Może ktoś przechodził podobne perypetie i zna jakieś optymalne rozwiązania ? :)

Dziękuję z góry.

Pozdrawiam,
MS
mstankievic
Nowicjusz

Auto: Nie mam

07 Lut 2014, 01:35

Kupilem jesienia zonie honde civic, w ladnym stanie z 2005 roku za 15 000. Salonowy, z ksiazka serwisowa, od pierwszego wlasciciela,przebieg 115 000.