Samochód dostwczy większy i mniejszy

23 Kwi 2014, 18:58

Witam
Po pierwsze chciałbym zaznaczyć że kompletnie nie znam się na samochodach dlatego postanowiłem napisać na forum.
Zakładam własną działalność i będę potrzebował dwóch aut dostawczych. Jednego większego drugiego mniejszego.
Większym będę woził towar. Towar przeważnie będzie na euro-paletach dlatego zależy mi aby na pakę wchodziły na szerokość 2 euro-palety. waga jednej palety to około tona.
Mając na myśli większego dostawczaka mam na myśli busa typu:Volkswagen transit.
Mniejszy będzie mi potrzebny do prac w terenie. Będę nim przewoził małe ilości towaru i lekki sprzęt.
Mając na myśli większego dostawczaka mam na myśli samochód typu:Renault Kangoo czy Citroen Bipper.
Głównie będę się poruszał w mieście.
Zależy mi na niezawodności samochodów.
Na większego mogę przeznaczyć około 25 000 zł a na mniejszego 15 000 zł
Chce kupić używane samochody w dobrym stosunku ceny do stanu.

Jestem laikiem jeśli chodzi o samochody dlatego proszę o proste i rzeczowe wypowiedzi.

Pozdrawiam
elprezidente
Nowicjusz

Auto: chce kupić

23 Kwi 2014, 19:40

Moge Ci polecić Opla Combo. Miałem go w swojej firmie 5lat zrobione ponad 250tys km zero problemów. Nigdy nie nawalił w trasie. Silnik 1.7DTI diesel 75KM. Mocniejszy 101KM CDTI juz niestety jest wrażliwszy bo i delikatniejsze wtryski (CR) i turbo o zmiennej geometrii.
[link do oferty na Allegro wygasł]
Z wiekszych busów szwagier miał Opla Movano w swojej firmie budowlanej nie narzekał.
Z Movano lepiej unikac 3.0 diesla.
Swojego combolota kupiłem w Dixicar. Nie kupuj aut sprowadzanych lepiej poszukac, dołozyc i kupic krajowe auto z pewną historią.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

23 Kwi 2014, 20:19

Z większych to Fiat Ducato, z mniejszych Combo, Partner, Doblo
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4