Samochód nie chce odpalać przy małej ilości paliwa

19 Sty 2012, 19:37

Witam, otóż ostatnio mój samochód gaśnie ale tylko wtedy gdy w baku jest mała ilość paliwa. Tzn mała... gdy jest około 15 litrów (przed zapaleniem rezerwy). Samochód wtedy nie chce odpalać, a jedyne uruchomienie go odbywa się przez dodawanie gazu. Czy ktoś się kiedyś z czymś podobnym spotkał?
Valantir
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 01 01 2001

19 Sty 2012, 20:23

a ten samochód to jakaś typowa produkcja ?
i czym opalany ?
ale pesel niepotrzebny, na NFZ napewno nie bedzie reperowany :wink:
choć sam rocznik też coś może pomóc
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

19 Sty 2012, 20:41

Hehe:D sorki, zapomniałem:P
Renault Megane 2001 pojemność 1.4 16-zaworowy.
Valantir
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 01 01 2001

19 Sty 2012, 20:47

zatem
może w zbiorniku paliwa wśród tych ~15ltr jest dużo wody ??
może czujnik poziomu paliwa cygani ?
może filtr paliwa jest przepełniony ?
trzeba by tam zajrzeć :?
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

19 Sty 2012, 21:09

Co do filtru paliwa, to nie wiem, bo gdy dotankuje, samochód pali normalnie...
Valantir
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 01 01 2001

19 Sty 2012, 23:05

Moze pompka jest juz na wykonczeniu?
I moze nie tyle co woda w baku, ale syf jakis? Ciezko przez internet to zdiagnozowac. Ale to jakas pierdolka.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jaki silnik benzynowy czy diesla wybrać?
    Wybór silnika benzynowego lub diesla zależy od indywidualnych preferencji, potrzeb i budżetu kupującego, a także od rodzaju użytkowania pojazdu. Dlatego warto tu zwrócić uwagę na kilka czynników z reguły ...
    [D] Accord VI 2,0 / 406 2,0 / 75 2,0 / Passat B5 1,8T
    Podstawowe kryteria zestawienia: - sedan segmentu D - silnik benzynowy do 2l - manualna skrzynia biegów - modele z ok. 2000r. Wytypowane modele do zestawienia: - Honda Accord VI 2,0 - 147KM - Peugeot 406 2,0 - 136KM ...

20 Sty 2012, 10:49

Czasami, dobrze jest Kompresorkiem dmuchnąć w przewód paliwowy(do zbiornika),to powinno w tym wypadku pomóc.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8597
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

21 Sty 2012, 20:18

sympatyk napisał(a):może czujnik poziomu paliwa cygani ?


A to ciekawa propoyzcja, popieram :D
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

23 Sty 2012, 07:14

Jestem przeciwny dmuchania kompresorem w przewód paliwa. W renault jest jeden przewód od pompy paliwa do listwy wtryskiwaczy, nie ma żadnego powrotu itd, w związku z czym zawór nadciśnienia paliwa znajduje się na przewodzie przy pompie. Wdmuchanie syfu do środka może zablokować jego działanie ( jest bardzo delikatna membrana). Zgadzam się za to, że czujnik poziomu paliwa nie działa prawidłowo.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki

23 Sty 2012, 08:18

Dokładnie, nawet jesli regulatora cisnienie paliwa nie ma w zbiorniku, to jest tam często pompa która blokuje przepływ powrotny, przedmuchanie nic tu nie da a może przynieść dodatkowe usterki.
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

23 Sty 2012, 14:52

Racja,zapomniałem ,że ja jeżdżę autami bez pompy w zbiorniku,słuszna uwaga! :wink:
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8597
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

25 Sty 2012, 16:52

Pojechałem do mechanika. Podłączenie pod komputer niczego nie wykazało. Wszystko w normie - wskaźniki "książkowe" powiedział mechanik. Wymienił silniczek krokowy ale gdy dzisiaj jechałem powoli, samochód najprawdopodobniej zgadł, bo zauważyłem tylko palącą się kontrolkę stopu i żadnego szarpnięcia nie wyczułem gdy popuściłem sprzęgło... Zresztą już sam nie wiem... Poczekam jeszcze trochę i jak to się powtórzy, to znowu kierunek mechanik.
Valantir
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 01 01 2001

25 Sty 2012, 17:47

Opisz jakie to auto, model, rocznik i od kiedy powstał problem, może po jakimś zdarzeniu, naprawie itp?????
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

25 Sty 2012, 19:34

Kolego Valantir ; nie mam parcia na szkło
po cholere komputer, myślisz że wszystkie układy są diagnozowane w tak popularnym aucie :?:
jakbym był hydraulikiem, prawnikiem, pismakiem nie wypowiadałbym sie tutaj
chciałeś porady - napisałem wyżej gdzie szukać , gratis
a co łaska ... na powodzian
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

25 Sty 2012, 20:30

sympatyk napisał(a):zatem
może w zbiorniku paliwa wśród tych ~15ltr jest dużo wody ??
może czujnik poziomu paliwa cygani ?
może filtr paliwa jest przepełniony ?
trzeba by tam zajrzeć :?


Dorzucił bym jeszcze problem z odpowietrzeniem zbiornika ..............może ?
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4928
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna