Samochód osobowy dla studenta 6000-8000zł

28 Mar 2016, 12:36

Witam. Jestem zainteresowany zakupem samochodu osobowego, którym będę przemieszczał się około 600-800km w miesiącu. Samochód będzie głównie użytkowany w trasach. W mieście przebieg nie wiem czy przekroczy 100km. Budżet jaki posiadam na auto to w przedziale 6000-8000zł. W sumie maksymalny 10 000zł ale w tym będę musiał się zmieścić z ubezpieczeniem OC - nie posiadam zniżek oraz ewentualne naprawy, wymiany typu rozrząd, olej itp. rozważam opcję zarejestrowania na współwłaściciela bo ponoć w tedy mogę mieć jakieś zniżki, ale muszę jeszcze na ten temat poczytać. Jestem studentem. Czy samochód będzie w hatchbacku, sedanie, kombi nie przeszkadza mi. Kolor nie gra jakiegoś szczególnego znaczenia (pod warunkiem że to nie będzie jakiś neonowy). Wstępnie przeglądając oferty rzucił mi się w oko samochód marki FIAT STILO. Podoba mi się jego wygląd, charakterystyka. Ponoć ma całkiem przyzwoity silnik 1.6, myślałbym w tedy o założeniu instalacji gazowej. Jakie macie propozycję. Województwa w których mogę oglądać samochody to: Lubuskie, Dolnośląskie, Śląskie, Wielkopolskie, Opolskie.
niepogadasz
Nowicjusz

Prawo jazdy: 27 03 2015
Przebieg/rok: 6tys. km
Auto: Nie mam

28 Mar 2016, 18:31

Stilo ma drogie części i wariującą elektrykę (ostatnio nawet byłem świadkiem jak podczas jazdy zupełnie z dupy włączył się alarm).
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

28 Mar 2016, 20:19

To co polecacie? Może inni też się wypowiedzą na temat Stilo. Na wielu forach polecają ten samochód.
niepogadasz
Nowicjusz

28 Mar 2016, 20:20

Hmm dziwne,na forum 126p ktoś kiedyś pisał o Stilo to też sporo negatywów było.