REKLAMA
Witam
Moi rodzice postanowili sprzedać zasłużonego golfa II (1988) i zakupić coś nowszego co posłuży im na kolejnych ładnych kilka lat. Cena jak w temacie do 14tys, ale to nie znaczy, że auto musi tyle kosztować, przy wyborze tańszej opcji szybciej dojdzie do kolejnej wymiany samochodu. Jestem kompletnie zielony w temacie, a że chciałbym pomóc rodzicom dokonać dobrego wyboru proszę was o pomoc. Samochód ma służyć przede wszystkim mamie do dojazdów do pracy (miasto) plus sporadycznych wypadów po 50-150km w jedną stronę na trasie.
Wymagania:
- do 14tys, nie więcej
- samochód trwały, który pojeździ dobrych kilka lat
- nie drogi w utrzymaniu
- benzyna (LPG kategorycznie odpada - mama nie się nie zgadza więc proszę nawet nie proponujcie, diesel czytałem że jest lepszy na trasy, nie na miasto)
- 5 drzwiowy
- klimatyzacja, centralny zamek na pilota
- najlepiej sedan (najbardziej podobają się mamie) jednak nie jest to konieczność
- bezwypadkowy
Co polecacie w podanych kryteriach? Obecnie najbardziej rozważaliśmy VW Passata B5 lub jakąś Skode, ale ponoć Passaty często bite, a Skode ciężko dostać...