Witam, mam dosyć poważny problem z samochodem. Opiszę całą sytuacje po kolei. Miałem pewną przygodę a dokładnie, w mój samochód uderzył samochód. Lewy tył, uderzenie było w koło, zderzak(pęknięty) i jest delikatny ślad na karoserii. Po tym incydencie, zaczęło ściągać mi samochód, czułem jakby "d..a" mnie wyprzedzała. Wymieniłem tylną belkę, pojechałem na zbieżność, sprawdziłem amortyzatory (76% każdy), ale nadal pływa mi tył samochodu. W dodatku jak jechałem za moim samochodem to zauważyłem, że tylne koła nie są prosto względem przednich, a dokładnie jadąc za samochodem widzę lewy bok samochodu. Na zdjęciu pokaże jak widzę moja tylne koła za samochodem. Co może być przyczyną? Uderzenie nie było bardzo silne, koło jest proste, ale po uderzeniu kierownica nie była prosto. Proszę o pomoc. Czy trzeba jechać na ramę? Z tego co słyszałem to jest dosyć drogi zabieg. Ps. Belka wymieniona na używaną. Ps2. Po wymianie belki mechanik, ustawił odległość kół od siebie, książkowo. To zdjęcie nie jest wykresem z mojego samochodu, tylko poglądowe jak wygląda rozstaw kół względem przednich. Zdjęcie z internetu, nie zwracajcie uwagi na pomiary
Ostatnio edytowany przez Ftorek, 26 Kwi 2018, 16:05, edytowano w sumie 1 raz
A byłeś na sprawdzeniu zbieżności wszystkich kół? Tam od razu będziesz miał informację gdzie jest problem. Jeżeli tylna belka dostała uderzenie w bok od strony koła może chodzi o mocowania? Skoro belkę wymieniłeś i dalej to samo.
Felga koła nie została uszkodzona, czy ją wymieniłeś?
Na zbieżności powiedzieli ze ustawia się tylko z przodu, bo z tyłu są kąty stałe. Całe kolo jest proste, pojechałem na zmianę opon i mi sprawdzili, tuleje na belce są okej.
Zacznijmy od tego co to za auto, druga sprawa jakby auto było skoszone to były by problemy z zamontowaniem drugiej belki. Belka była kpl ze zwrotnicami? Koszt postawienia auta na ramę to ok 300-400 zł dalej to już liczą się godziny pracy.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Przed zbieżnością, po wymianie belki zmierzono mi odległość przednich kół od tylnych. Później pojechałem na zbieżność i ją ustawili. Nie mam 100% pewności że była prosta, tego na oko chyba nie da się sprawdzić. Na geometrii powiedzieli że na "tyle" nic się nie ustawia bo są kąty stałe. Nie mam wydruku ze zbieżności.
Samochód to Audi a3 8l 2001r, z tego co wiem to zwrotnice zostały.
Przewodnik po hybrydowych SUV-ach Lexusa Segment SUV-ów nieprzerwanie rośnie. Rośnie też popularność hybryd. W bardzo istotnym stopniu przyczynił się do tego Lexus. To Japończycy pokazali pierwszego w historii luksusowego SUV-a, a później pierwszą ...
Czym tak naprawdę jest tuning samochodów? Zakup nowego samochodu to dla wielu osób bez wątpienia ważne wydarzenie. Dla każdego oznacza ono jednak co innego. O ile dla większości z nas nowy samochód to po prostu środek transportu do pracy, sklepu czy ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.