REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
do 2.0 nie zamontujesz tanio LPG, bo wtrysk bezpośredni.Hunterrrrr napisał(a):Toyota Avensis 2 silniki 1.8 ( póki co faworyt) ewentualnie 2.0
do LPG najlepiej 1.4 albo 2.0T (ew 1.8 125KM w przedlifcie), bo hydraulika zaworów. Do 1.6 i 1.8 140KM też się da, ale cały deal będzie mniej bezobsługowy.Hunterrrrr napisał(a):Opel Astra H silniki 1.6 i 1.8
tautaj podobnie jak z Astrą. Najlepiej szukać 1.4T, ale tego praktycznie nie ma. Ew szukać z fabrycznym gazem, bo to był #tenwzmocnionyHunterrrrr napisał(a):Chevrolet Cruze 1.8
jeden z nielicznych przypadków w motoryzacji, gdzie "drogi" znaczek nie podnosi cen części - te modele to technicznie Ford Focus mk2. Nie są awaryjne.Hunterrrrr napisał(a):Volvo V50 i S 40 ( ładne samochody ale boje się o części i awaryjność )
Hunterrrrr napisał(a):3.Toyota Auris 1.6 (bardzo dużo dobrych opini, czekam na wasze zdanie)
przedlifty lubiły spalać całkiem sporo olejuHunterrrrr napisał(a):Co sądzisz o Avensis z silnikiem 1.8 ?
nie ma to większego znaczenia, aczkolwiek zważywszy na budżet, kupisz raczej słabszą wersjęHunterrrrr napisał(a):Jaki dokładnie silnik byś polecił jeżeli chodzi o tego Fiata Brawo 1.4 t 120 km czy 150 ?
andrewb25 napisał(a):2000, 16V 116 KM, D-4D
dlaczego piszesz o dieselkach?andrewb25 napisał(a):2000, 16V 126 KM, D-4D