Samochód terenowy do 50 tys

08 Gru 2009, 19:56

Jestem tu nowy i chciałbym się przywitać !!

Szukam samochodu o wartości około 40 - 50 tys który chcę wziąć w leasing i waham się między terrano II , Pajero III a pajero Sport
O terano juz troszkę poczytałem i wybrałbym 2,7 diesla, natomiast nie wiem nic o pajero i o faktycznych różnicach między tymi samochodami.
Czy jest zasadnicza różnica jeśli chodzi o koszty części do w/w samochodów ?
Z jakim silnikiem szukać pajero i ile mniej więcej pali na 100 km w mieście ?
Wiem że Pajero III ma SS a Pajero Sport ES – co to znaczy i jakie są faktyczne różnice w użytkowaniu ??
Będę wdzięczny za każdą pomoc - jestem laikiem jeśli chodzi o samochody i szukam POMOCY
Samochód będzie w 80 % użytkowany na drogach a 20 % w lekkim terenie ( drogi leśne, jazda na podmokłym teranie - dojazd do zbiorników wędkarskich ).
Czekam również na Wasze propozycje sprawdzonych modeli samochodów - samochód ma być również rodziny - ja, żonka i dwójka dzieciaków. Wiem że nie ma samochodu idealnego ale szukam czegoś czym będę mógł wyjechać pod górkę której nachylenie będzie miało 30 stopni będzie gliniane i mokre lub spokojnie przejadę przez płytką rzeczkę.
Z góry dzięki za pomoc !!
laikkk
Nowicjusz

Miejscowość: Kraków

08 Gru 2009, 20:37

ES - skrzynia z dołączanym przednim napędem
SS- stały napęd na 4 koła

dla Ciebie najlepsze auto to takie, które będzie miało stały napęd 4x4.
tak napędzane są LR Discovery, Pajero II i III, Land Cruiser J9 - biorąc pod uwagę kasę jaką chcesz wydać na samochód.
osobiście polecałbym Ci pajero III.
spalanie 12-14l, awaryjność niska.
części dostępne jak do każdej terenówki, ceny podobnie.

pomyśl też nad Subaru Foresterem - świetny napęd, bardzo niska awaryjność, szybkie na szosie, w leciutkim terenie też pojedzie.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

08 Gru 2009, 23:23

Karson napisał(a):dla Ciebie najlepsze auto to takie, które będzie miało stały napęd 4x4.