Samochód używany do ~20 tys.

20 Paź 2015, 23:53

Szanowni koledzy i koleżanki!

Szukam dla siebie pierwszego samochodu. Ze względów na to, że jestem laikiem w sprawach motoryzacji bardzo prosiłbym Was o radę.

Budżet to około 20tys.

Rejon to całe mazowieckie, najlepiej to okolice Warszawy, Ciechanowa lub Siedlec.

Samochód będę głównie użytkować na dojazdy do pracy w Warszawie ( min. 10-5km w korkach dziennie ). Przewiduję też regularne wypady w dłuższe trasy - Gdańsk, zagranica. Nie szukam samochodu o dużej mocy. Nie lubię szybkiej jazdy i osiągi powyżej 150km/h mnie nie interesują jeśli to ułatwi poszukiwania.

Własne potrzeby - jestem wysoki ( 192cm ), więc dobrze by było gdybym do takiego auta się po prostu zmieścił. Samochód ma być w skórze, najlepiej nie ciemnej. Dieslów trochę się boję ze względu na ewentualne koszta naprawy. Generalnie samochód ma być wygodny, miły dla oka po kilku dobach w pracy.

Bardzo podoba mi się stylistyka Alfy Romeo, Jaguara, Volvo. Bardzo NIE lubię BMW. Do tej pory rozglądałem się za:
- Alfa Romeo 147;
- Alfa Romeo 159 ( ale ponoć w tej cenie odpada, więc podaje tylko jako dodatkowa informacja );
- Jaguar X-Type;
- Volvo C30;
- Saab 9-3.

Mam nadzieję, że podałem wystarczająco informacji. :) Z góry dziękuję za pomoc!
Kogaion
Nowicjusz

Auto: Nie mam

21 Paź 2015, 09:24

Z Alfy w tym budżecie zrezygnowałbym. Rozejrzyj się za:
Volvo S40 2.0
Volvo S60 2.4
Saab 9-3 1.8T
Jaguar X-Type 2.5

Z innych marek:
Mazda 3 2.0
Mazda 6 2.0
Mercedes C180 Kompressor W203
Audi A4B6 1.8T
Citroen C4 2.0 VTR
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

21 Paź 2015, 09:30