Samochód w 1.8t

22 Paź 2017, 18:25

Witam,

Mam pytanie do forumowiczów, mianowicie czy w budzecie do 7 tysięcy jestem w stanie upolować jakiegoś vag'a w 1.8t? Wymagania oprócz silnika to 4 furtki :)
lesko1909
Początkujący
 
Posty: 106
Auto: nie mam

22 Paź 2017, 18:35

Moim zdaniem nie, bo to są śmieci.
Jak ktoś ma zdrowy to w życiu nie zawoła za niego 7 tys bo każdy chce zarobić albo chociaż nie stracić.
Jak ma dobry i jeździ to wystawi za więcej i czeka- jak trupa i chce szybko sprzedać to i za 6 tys wystawi :)
Kupisz za 7 tys, włożysz 5 i do tego będziesz wiecznie na forach siedział bo coś piszczy, stuka, nie jedzie, nie odpala.

Z 1,8T jest ten problem że nawet te za 10 tys często ideałami nie są a co tu mówić o 7k.
A jak jeszcze chcesz 4 furtki to już w ogóle.

Najwyżej szukaj zwykłego 1,8 20V bez turbo.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

22 Paź 2017, 18:43

A to szkoda. Oglądałem parę ofert z mobile.de gdzie w tej kwocie pojawiały się Octavię z laurin&Clementem. Rozumiem, że to raczej gruz.
lesko1909
Początkujący
 
Posty: 106
Auto: nie mam

22 Paź 2017, 19:47

Octavia w takiej konfiguracji swoje kosztuje ale jakiegoś Passata B5 byś może ustrzelił,ostatnio nawet na forum ktoś pisał że za 6k kupił takiego Passata w stanie do jazdy więc poszukać można ale na pewno nie za granicą i nie z komisów,szukaj bezpośrednio od właściciela.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

22 Paź 2017, 21:19

Ok. Gdybym jednak zdecydował się na zwiększenie budżetu do ok 13 tysięcy, co moglibyście polecić w 4 furtkach, pojemności do 2l, benzyne na turbinie ? Aktualnie jeżdżę E39 w 2.8 ale muszę niestety zmienić na coś bardziej kompaktowego.
lesko1909
Początkujący
 
Posty: 106
Auto: nie mam

22 Paź 2017, 21:33

Audi A4 B5 z końca produkcji, może Saaba 9-3 wyhaczysz.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
    Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
    Czy stosowanie dodatków do oleju i paliwa się opłaca?
    Kierowcy ze względu na utrudnioną sytuację na rynku samochodów, coraz częściej poszukują rozwiązań, które pomogą im utrzymać silnik pojazdu w jak najlepszym stanie przez długi czas. Jedną z opcji, jaką oferują ...

22 Paź 2017, 21:34

1.8t spokojnie kupisz nawet do 10k bo na taką samą minę możesz trafić kupując za 15. Osobiście wolałbym dać mniej i sam np turbo zregenerować czy coś tam a przynajmniej wiem czym jeżdżę. Ile można płacić za starego paska czy golfa np z 98 roku ze słabym wyposażeniem? 15? Niektórzy tutaj są zamroczeni napisem 1.8T bez względu na jakim aucie on się znajduje.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16734
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

22 Paź 2017, 21:37

Hmm, w takim razie ceny z kosmosu. Myślałem, że do 13k jestem w stanie wybaczyć chociażby a4 b6
lesko1909
Początkujący
 
Posty: 106
Auto: nie mam

22 Paź 2017, 21:58

Kao napisał(a):Osobiście wolałbym dać mniej i sam np turbo zregenerować czy coś tam a przynajmniej wiem czym jeżdżę.


Tylko raczej na turbo to się nie skończy a ogniska korozji? wypalone wyświetlacze w Audi? albo łyse opony? Do tego pewnie rozerwane stołki, klima niedziałająca, sprzęgło wywalone, zużyte synchronizatory biegów itd.
Myślisz że ktoś zejdzie o 3-4 tys bo turbo niesprawne? a inne rzeczy robił na tip top?
Takie auta jak E36 mocniejsze, Civici, Focusy ST mk1 itd..jak ktoś ma dłużej i sporo w nie wkładał to raczej mało prawdopodobne że zejdzie poniżej dychy, jak ktoś ma rok i zaczyna się coraz bardziej sypać to szybko sprzedaje właśnie za 7-8k i wtedy jest problem bo wszystko trzeba naprawiać i auto skarbonka.

Oglądałem jakiś czas temu pod swoim kątem Audi TT 98 za 14900 - obraz nędzy i rozpaczy, także już widzę te Golfy, A3 itp 1,8T za 7 tys

U nas w kraju Golfy, A3, Leony TT itd + Ibizy uchodzą za auta sportowe z tym silnikiem, Passaty mniej ale one często są bardziej wyjechane, drogie zawieszenie i większe przebiegi

Z resztą niech autor szuka, ja obawiam się żę 1,9 tdi jest ciężko znaleźć w fajnym stanie za normalne pieniądze a co tu mówić o 1,8t :D
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

22 Paź 2017, 22:10

Odpada w takim razie. Jeszcze jedno motoryzacyjne pytanie, całkiem z innej beczki ale już temat założony więc nie będę spamowal kolejnym. Jak wygląda sprawa z Alfa Romeo GT w 1.9jtd? To silnik fiata, w miarę trwały z tego co się orientuję. Jak sama GT się prezentuje ? Bardzo wadliwy wozik ? No i pieniądze, widzę oferty z początku produkcji od 11 tysięcy. W przedziale 11-13 jest do kupienia coś sensownego ?
lesko1909
Początkujący
 
Posty: 106
Auto: nie mam

22 Paź 2017, 22:29

Jak szukasz 1,8T to za większą kasę i tyle - także nie odrzucaj pochopnie.
Co do Alfy - nadwozie coupe i do tego diesel, sama jednostka fajna ale tam będziesz mieć wielowahacz z przodu, świrująca elektryka i diesel na krótkie odcinki chyba średnio.
Ja bym bez 14 tys nie podchodził ale szukaj.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

22 Paź 2017, 22:33

Do 10k spokojnie kupi coś z 1.8T w dobrym stanie ale nie będą to młode roczniki. Jeśli ma być 5 drzwi to A4 B5, Passat B5 czy Golf IV będzie w zasięgu. Octavie też spokojnie znajdzie. Gorzej będzie z Borą, tego jest bardzo mało z tym silnikiem. Nie wiem jak z Toledo ale do 10k też można zerknąć. Oczywiście Passata szukać przed liftem a A4 B5 przed 99 rokiem. Tak będzie bezpieczniej. I kupuj, jak najbardziej seryjne auta! :ok:
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

22 Paź 2017, 22:41

Dzięki :)
lesko1909
Początkujący
 
Posty: 106
Auto: nie mam

23 Paź 2017, 06:20

Jasne, że tak tylko pytanie czy wspomniane 1.8T faktycznie nim będzie czy też na hamowni nie okaże się ze ma już tylko 100 lub 110 koni co często się zdarza, za 10k możesz szukać Passata B5 ewentualnie Golfa IV z 1.8T.
Petrostar
Początkujący
 
Posty: 220
Auto: VW Polo
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

23 Paź 2017, 07:52

Dla mnie 1,8t jest skierowany do ludzi którzy troszku bardziej lubią jazdę ale też są świadomi kosztów obcowania z autem turbo więc typowy klient grupy wieśvagen i koszty równa się wtopa bo już widzę regenerację turbo z wymianą oleju i ze sprawdzeniem dolotów itp. za 1,5k w aucie wartym 7k. Ciekawe jak doszłyby jakieś np: oponki, wahacze a koszt sięgnąłby 3k przy docelowej grupie klienta który nawe 5zł więcej nie zapłaci.
Dla mnie inwestycja w 1,8t w budzie zwyklaka jest zwykłą wtopa finansową jak byśmy tego nie nazywali.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11057
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe