NuNu napisał(a):I pytanie do was kupić samochód od razu w LPG czy lepiej w własnym zakresie to zrobić.
Wszystko zależy od budżetu. Przy tych 15k szukałbym już czegoś z instalacją, najlepiej w miarę świeżą.
NuNu napisał(a):Czy utrzymanie auta w LPG jest drogie ? co jaki czas trzeba wymienić filtry itd w instalacji gazowej ?
Zwykle rok/15kkm
W niektórych autach, z mechaniczną regulacją luzu zaworowego trzeba będzie to sprawdzić i ewentualnie skorygować co 30-40kkm.
Przy Twoich typach będzie to volvo i mazda
NuNu napisał(a):Wiele osób mówiło że mam patrzeć na Diesel lepszy od gazu.. dlaczego?
Wujek Janusz jeżdżący passatem?
Nie można jednoznacznie stwierdzić, że któryś lepszy/gorszy, wszystko zależy od potrzeb. W dieslu masz kilka kosztownych elementów a możesz się spodziewać że w aucie za taką kasę i z takim przebiegiem są one po prostu zużyte. Wymień dwumasę za 2k, zregeneruj turbo za 1,5 i ogarnij wtryski za kolejne 1,5. No nie wiem co w tym "lepszego". A tak ogólnie - jeśli szukasz kilkunastoletniego auta to benzyna jest po prostu bezpieczniejszym wyborem i nie narazi Cię na takie koszty (chyba, że robisz 30kkm+ rocznie i wydatki na stacji zrekompensują naprawy).
NuNu napisał(a):Opel Astra H 1.8 125km Kombi
Opel Signum 1.8
Spoko, nadają się
NuNu napisał(a):Mazda 6 1.8 Kombi
Korozja, korozja, korozja, auto technicznie spoko ale korozja, korozja, korozja. Silnik 1.8 jest troszkę mułowaty w tym aucie, 2.0 nie spali więcej a jedzie przyjemniej.
NuNu napisał(a):Volvo V50 1.8 Kombi
Raczej za mały budżet - popatrz na bliźniaczego forda focusa z tym samym silnikiem, ew 2.0
NuNu napisał(a):BMW e46 1.8 sedan
Bezsensowny typ. Słabo jadący, 4 cyl silnik, zwykle słabe wyposażenie a koszty utrzymania stosunkowo wysokie. Jeśli już chcesz e46 to musi mieć R6 pod maską.