Samochód w Stanach

27 Mar 2017, 08:51

Drodzy rodacy
Mieszkam w stanach, i nie znam się kompletnie na autach. Potrzebuje kupić samochód do 3000$, i w tym celu piszę do was z prośbą o pomoc.
Rozglądałem się troszkę, i wśród najpopularniejszych na stronach używanych aut są:
Chryslery sebring, i PT Cruiser
Fordy explorer, mustang, i focus
Hyundai Santa Fe, i Elantra
Honda civic, i accord
I jeszcze inne. Jakby ktoś chciał pooglądać i mi pomoc to podsyłam stronkę od najblizszego dilera aut: http://citycarsw.com/inventory/1?limit=20&sort=price&order=asc
I również stronkę z autami od prywatnych osób w moim pobliżu: https://losangeles.craigslist.org/search/cto?search_distance=10&postal=91330&max_price=3000
Jak narazie patrzyłem tylko na auta co maja przebieg max 130k mil, co daje nam około 200k km, i roczniki conajmniej 2000.
Byłbym bardzo wdzięczny gdybyście mi pomogli, nie mam pojęcia jakie auta są warte uwagi, a które byłyby zakupem nie celnym.
Podoba mi się większość aut, zależy mi żeby był tani w utrzymaniu, i łatwy i tani w razie napraw. Jeśli jest tu jakiś Polak który mieszka w pobliżu Los Angeles, i chcialby mi pomoc proszę o prywatna wiadomość.
Pozdrawiam.
Ksiw
Obserwowany

Prawo jazdy: 15 08 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Nissan Note
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2015

27 Mar 2017, 17:58

Pytaj na jakimś tamtejszym forum, bo:
- nikt z nas kompletnie nie zna tamtejszego rynku,
- samochody wyraźnie się od siebie różnią (nawet jak wyglądają i nazywają się podobnie),
- ceny aut są całkiem inne niż w PL
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2010

04 Kwi 2017, 10:50

Hejka