Samochód w trasy do 7-8 tyś.

06 Lut 2015, 18:12

Sprawdziłem i faktycznie - te kasety nie dość, że słabo dostępne (mało ich), to jeszcze 2-3 krotnie droższe od cewek w tego typu autach. Ale jeśli ogólnie samochód był by nieawaryjny to raz na jakiś czas nawet taki koszt to nie problem. Mechanik - myślę, że w 3-mieście znalazł by się ktoś od Saabów :)

Jak myślicie, czy za ok. 8 tyś. kupię zadbanego 9-5 pb+manual, czy raczej tylko 9-3 w tej cenie?
befree
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Miejscowość: W-M
Prawo jazdy: 12 11 2013
Auto: VW Passat B3
Silnik: 1.9TDI 90KM (AAZ+)
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

07 Lut 2015, 08:32

9-3 spokojnie kupisz.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

07 Lut 2015, 14:02

A 9-5? Bo nie ukrywam, że bardziej mi się podobają.
befree
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Miejscowość: W-M
Prawo jazdy: 12 11 2013
Auto: VW Passat B3
Silnik: 1.9TDI 90KM (AAZ+)
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

07 Lut 2015, 14:24

Pytaj na forum SAAB za ile sprzedaliby swoje 9-5 i w jakim są one stanie.
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1374
Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

07 Lut 2015, 16:08

Na tym forum raczej malo kto Ci pomoze z ta marka.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volvo 900 - samochód do driftu
    Volvo pożegnało się już z napędem na tył, ale kiedyś sprawy miały się zupełnie inaczej. A modele z serii 200, 700 i 900 wychowały wielu skandynawskich rajdowców i drifterów, którzy za ich kierownicą ćwiczyli ...