galakty napisał(a): Jak planuje LPG to lepiej szukać modeli z 1.8T
Nie napisałem, że w Octavii jest taki silnik, tylko żeby szukał modeli z tym silnikiem :> W tym przypadku A4, bo nic innego z tego segmentu chyba już nie ma tego motoru (Passat ma same TSI).
Aluminiowy blok nie ma nic do LPG. Jeśli chodzi o gaz to ważne są trzy sprawy: -rodzaj wtrysku - bezpośredni (np. FSI lub TFSI) powoduje, że instalacja jest droga i (często) nieopłacalna, -gniazda zaworowe - jeśli są miękkie szybciej się zużyją i potrzebny będzie remont głowicy -regulacja luzu zaworowego - na LPG trzeba ją częściej wykonywać.
Pierwszego powodu nie da się obejść, kwestia nr 2 i 3 to kwestia konkretnego modelu i kosztu wykonaniatych operacji.
Dlaczego Octavia to jeden z najpopularniejszych modeli w Polsce? Škoda Octavia regularnie znajduje się w czołówce polskich rankingów sprzedaży, zdobywając serca kierowców niezależnie od wieku czy potrzeb. Wysoka pozycja Octavii nie jest dziełem przypadku, a ...
Mitsubishi ASX 2013, Mocny – Bezpieczny – Prosty Od dnia premiery w 2010 roku model Mitsubishi ASX sprzedał się w 250 tyś. egzemplarzy, z czego 140 tyś. znalazło nabywców w Europie i Rosji. Tym samym pojazd stał się globalnym rynkowym przebojem firmy Mitsubishi Motors ...
Nikt nie poleca diesla, tym bardziej nieudanego 2.0 TDCI. Astrę H znajdziesz z 1.8 122KM w przedziale 16-19 tysięcy - nie napalaj się na młode auta. LPG za 2500-3000zł i będziesz zadowolony.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.