galakty napisał(a): Jak planuje LPG to lepiej szukać modeli z 1.8T
Nie napisałem, że w Octavii jest taki silnik, tylko żeby szukał modeli z tym silnikiem :> W tym przypadku A4, bo nic innego z tego segmentu chyba już nie ma tego motoru (Passat ma same TSI).
Aluminiowy blok nie ma nic do LPG. Jeśli chodzi o gaz to ważne są trzy sprawy: -rodzaj wtrysku - bezpośredni (np. FSI lub TFSI) powoduje, że instalacja jest droga i (często) nieopłacalna, -gniazda zaworowe - jeśli są miękkie szybciej się zużyją i potrzebny będzie remont głowicy -regulacja luzu zaworowego - na LPG trzeba ją częściej wykonywać.
Pierwszego powodu nie da się obejść, kwestia nr 2 i 3 to kwestia konkretnego modelu i kosztu wykonaniatych operacji.
Gdzie w Europie obowiązują winiety na autostrady? To warto wiedzieć! Wybierając się w zagraniczną podróż samochodem, trzeba pamiętać o tym, że bardzo wiele tras po Europie nie jest bezpłatnych. Opłatą objęte są autostrady i drogi szybkiego ruchu. W niektórych krajach, tak jak ...
Warsztat lutniczy na kółkach na bazie modelu Nissana NV200 Dwie firmy ze stanu Tennessee podjęły współpracę nad stworzeniem modelu Gibson/Nissan NV200 TM Compact Cargo, który został zaprezentowany podczas międzynarodowych targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku. ...
Nikt nie poleca diesla, tym bardziej nieudanego 2.0 TDCI. Astrę H znajdziesz z 1.8 122KM w przedziale 16-19 tysięcy - nie napalaj się na młode auta. LPG za 2500-3000zł i będziesz zadowolony.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.