Samochód z LPG w kwocie 16-20tys zł.

19 Lip 2017, 11:56

Ew 2.0 8v
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14195
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

19 Lip 2017, 11:59

Ale to nie w Skodzie II tak czy siak.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

19 Lip 2017, 12:03

Sam pisałeś o 1.8t, którego też nie ma w II :roll:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14195
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

19 Lip 2017, 12:05

galakty napisał(a): Jak planuje LPG to lepiej szukać modeli z 1.8T


Nie napisałem, że w Octavii jest taki silnik, tylko żeby szukał modeli z tym silnikiem :>
W tym przypadku A4, bo nic innego z tego segmentu chyba już nie ma tego motoru (Passat ma same TSI).
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

19 Lip 2017, 12:39

Aluminiowy blok nie ma nic do LPG. Jeśli chodzi o gaz to ważne są trzy sprawy:
-rodzaj wtrysku - bezpośredni (np. FSI lub TFSI) powoduje, że instalacja jest droga i (często) nieopłacalna,
-gniazda zaworowe - jeśli są miękkie szybciej się zużyją i potrzebny będzie remont głowicy
-regulacja luzu zaworowego - na LPG trzeba ją częściej wykonywać.

Pierwszego powodu nie da się obejść, kwestia nr 2 i 3 to kwestia konkretnego modelu i kosztu wykonaniatych operacji.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

19 Lip 2017, 13:33

Wiecie diesla nie chce, miałem fatalne wspomnienia z mondeo mk3, uszkodzona pompa wtryskowa, problemy po regeneracji...

A dodatkowo auto będzie stało na polu i w zimie mogą być problemy z uruchomieniem.
Berend
Nowicjusz
 
Posty: 48
Prawo jazdy: 19 03 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Passat B5FL
Silnik: 1.9 TDI 131KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

19 Lip 2017, 16:04

Berend napisał(a): dodatkowo auto będzie stało na polu
widzę kolega z małopolski :mrgreen:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14195
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

19 Lip 2017, 22:53

ch...a, nawet nie wiem na co się zdecydować...


A ile trzeba zapłacić za taką astre H z 2008/2009..? benzyna.

Chodzi mi o taką realną wartość za dobry stan.


I takie ogólne pytanie, co lepsze kupić z gazem czy kupić benzyne czystą i dopiero montować.
Berend
Nowicjusz
 
Posty: 48
Prawo jazdy: 19 03 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Passat B5FL
Silnik: 1.9 TDI 131KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

20 Lip 2017, 09:10

Nikt nie poleca diesla, tym bardziej nieudanego 2.0 TDCI.
Astrę H znajdziesz z 1.8 122KM w przedziale 16-19 tysięcy - nie napalaj się na młode auta. LPG za 2500-3000zł i będziesz zadowolony.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002