Dokładnie A3 miało być lepszą wersją Golfa dlatego dostało trochę nowocześniejsze zawieszenie co poprawiło właściwości jezdne ale skurczyło portfel jego właściciela
ale coś za coś - Audi wychodzi z założenia = stać Cie na auto stać Cie na serwis.
Jeżeli chodzi o politykę grupy VW to masz rację VW to wielu przypadkach uproszczone audi albo odwrotnie
ale jakąś tam politykę firmy mają, podobną do mars vs snickers. W sumie tam są różne zabiegi np. sytuacja Seata i sukces Skody. Teraz skody na rzecz VW są gorzej doposażone w standardzie bo np. Superb zaczął się lepiej sprzedawać od Passata. Tam chyba bardziej chodzi o tzw. zachowanie równowagi rynku niż konkurowanie między sobą
Jest dobrze wykończone
w autach 12 letnich z przebiegami 300-400 tys nie słychać tylko skrzypienia plastików itp. ale oczywiście masz racje kolejną wpadką VW/Audi było użycie farby wodnej na przełączniki, radia, włączniki świateł, przyciski elektrycznych szyb i inne elementy plastikowe wykończenia auta. Taka sytuacja nie miała tylko miejsca w A4 B5 ale i w nowszych modelach np. A4 B6 oraz VW Touran. Farba wodna to była wpadka - może ekologia się przyczyniła
BMW używało lepszych materiałów do wykończenia swoich aut - dlatego tam takie bolączki nie mają miejsca.