Samochod za ok 60-80 tys

28 Lis 2016, 10:30

Szukam samochodu za ok. 60-80 tys zlotych. Im bliżej dolnej granicy tym lepiej, ale nie będę oszczędzał na siłę. Niestety jestem trochę zielony jezeli chodzi o silniki. Mysle, ze do moich potrzeb najlepszy bedzie benzynowy.

Budzet: 60-80 tys

Rejon: Trojmiasto. Aczkolwiek dojazd do innych miast nie jest duzym problemem.

Roczny przebieg: 15-20 tys glownie w miescie

Potrzeby: Samochod rodzinny, do wożenia dwóch dzieciaczków w foteliku i żony :) Obecnie jeżdżę Yeti (służbowy i zmieniam pracę, wiec musze go oddac) i jest dla mnie bardzo dobrym samochodem. Nie mam preferencji co do segmentu samochodu, dobrze jednak by mial bagaznik na dwie walizki, czy wozek.
Jezeli chodzi o koszty eksploatacji to oczywiscie fajnie jakby nie palil dużo, ale 8-10l w miescie jest do zaakceptowania.

Przygladalem sie, poki co uzywanym:

Pegeut 508 - ma fajne opinie. Generalnie moj faworyt poki co.
Nissan Qashquai
Hundayi i40
Honda Civic (aczkolwiek tutaj obawiam się rozmiarów samochodu)

Jestem otwarty na każdą propozycję, nie mam uprzedzeń co do marek.

//EDIT:

A co sadzicie o Lexusach w tym przedziale cenowym?

GS np. ?

Czy przebieg 200k nie bedzie za duzy dla tych samochodow?
tentypo
Nowicjusz

Prawo jazdy: 14 09 1988
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Skoda Yeti
0

28 Lis 2016, 12:14

Co do 508 - jako całokształt fajny, ale nie z benzyniakiem :naughty: 1.6THP ma swoje problemy (montowany był też citroenach także możesz poszukać opinii) a 1.6/120km to jednak przymało do auta tej wielkości. No ale wiadomo, wszystko zależy czego potrzebujesz - dla mnie za słaby.
Nissan "Kumkwat" to nie moje rejony, nie wypowiem się
i40 spoko, w civicu tak jak mówisz może być ciasno, trzeba się po prostu przymierzyć.
Teraz podrzucę coś od siebie:
- Volvo s/v60. ~Do 70k wyrobisz się z rocznikiem 2010-11, dobrym wyposażeniem i pełną historią z ASO. Problemem może być tylko znalezienie benzyniaka w PL, "janusze" lubią diesle :ok: Silnik 2.0 T3 będzie fajną opcją