REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
zanim w Polsce dojdzie to do skutku to trochę wody w Warcie upłynie, a po drugie - będzie to dotyczyć bardziej centrów miast i to tych większych. Tak czy inaczej HDI jest czysty, więc nie ma się czego obawiać.Gość101576 napisał(a):jednak ze względu na ostatnie spekulacje o dieslach ( przewidywanym ich końcu / problemach z wjazdem do miast itp)
Gość101576 napisał(a):A co myślicie o Renault Laguna III? II gen. została okrzyknięta królową lawet ale nowsza wersja...
Gość101576 napisał(a):A co myślicie o Renault Laguna III? II gen. została okrzyknięta królową lawet ale nowsza wersja...
Gość101576 napisał(a):oraz czasem z trasę
galakty napisał(a):Gość101576 napisał(a):oraz czasem z trasę
A jaka to trasa? 20 kilometrów, czy może 200? Jeśli dużo nie będziesz jeździć to takie 207 możesz patrzeć, ale na dalsze wypady bym odrzucił ten segment, po prostu nie jest to wygodne.
w poliftach nie bardziej niż konkurencja. Niby newralgiczne punkty to okolice listwy na klapie bagażnika, ranty drzwi i okolice górnej krawędzi szyby, ale nie spotkałem się z takimi egzemplarzami (z korozją przy w.w listwie może ze 2 - 3 razy, z których co najmniej 1 był kombinowany)Gość101576 napisał(a):czy Focus nie będzie zbytnio lubiany przez rdzę?
czasami można ustrzelić 110 KM bez FAP (znajomy ma takowy egzemplarz, ściągał z Belgii). Ogólnie rzecz biorąc nie ma się czego bać, bo Eolysa dolewasz raz na ~100 kkm za grosze (sam płyn kosztuje ok 200zł, dolewka może ze 100)Gość101576 napisał(a):Jeżeli chodzi o Peugeota 308 to najlepiej szukać go z silnikiem 1.6 HDI 90 KM/66kW (bez dwumasy i FAP). Czy wersja 1.6 HDI 109KM/ 80kW posiadała dwumasę i/lub FAP?