Samuraj 93r.

19 Lut 2010, 22:53

Jogi4x4, A RESORY PODHABROWAĆ?pewnie nie zaszkodzi.

[ Dodano: Pią Lut 19, 2010 22:57 ]
Jogi4x4, Na tył od Vitary a na przód?
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

19 Lut 2010, 23:04

white wolf napisał(a):Jogi4x4, Na tył od Vitary a na przód?

Odwrotnie kolego :wink:
Tylne amortyzatory od Vitary wsadzisz do przodu Samuraia ( szpilka-ucho ) a na tył do Samuraia możesz coś dobrać typu tylne Lublin,tylne Ford Escort Combi, BMW E36 Touring.

A jak chcesz jeszcze zamiast habrowania resorków to wsadź na przód tylne resory od Samuraia, seryjne mają większą parabolę, do tego trochę dłuższy wieszak. Tylne resorki od Samuraia są dłuższe o 10cm od przednich więc na komforcie też trochę zyskasz. Do kół 30" spokojnie wystarczy.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

20 Lut 2010, 00:15

w "dawnych czasach" tak wyliftowane auto nazywało się "Sralnia dla Żyraf", może Karson będzie pamiętał takie określenie, tyczyło się w kosmos wyliftowanych UAZów (cóż w tedy był wybór GAZ/UAZ),
podniesienie samiego o 4 cale to jakaś paranoja totalna, przecież to będzie tak wywrotne że bez poszerzenia auta, strach bedzie do tego wsiadać (nie wspominając że prawdopodobnie ten samuraj nawet pałąka bezpieczeństwa nie będzie, miał) już widze panike na trawersie :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

20 Lut 2010, 06:30

Pocieszny jeśli chodzi Tobie o te 10cm to tylny resor jest o tyle dłuższy od przedniego a nie liftujący. Wieszaki dłuższe o powiedzmy 2-3cm + oryginalne ale nie klapnięte resory z tylnego mostu to powinno na przodzie dać z 2" liftu.
4 cale to na Samuraia zdecydowanie za dużo bez poszerzenia.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

20 Lut 2010, 09:04

Jogi4x4, to nie mają być 4 cale lecz jakieś około 40mm na wieszakach z amorami plus podhabrowane resory to ma służyć do sredniego terenu.to jak podniosę 4o mm na amorach plus wieszaki to ile jeszcze może się podnieśc po wyklepeniu resorów

[ Dodano: Sob Lut 20, 2010 09:06 ]
Jogi4x4, NO I JESZCZE JEDNO PYT.czy zakładać obniżenie odboju na Przód :?: :?: :?:
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

20 Lut 2010, 09:47

No to o tym mówię z Pociesznym że nie 4 cale. Taki zestaw jak pisałem czyli lekko dłuższe (2-3cm) wieszaki + przeklepane resory da Ci ok. 2" liftu uczyli ok. 50mm.
Kolego "na amorach" się nie podnosi auta, amortyzatory są od tłumienia pracy zawieszenia a nie od liftowania i podnoszenia. Amory musisz założyć dłuższe bo oryginalne będą poprostu za krótkie :wink:
Odboje ja bym założył, nawet trochę większe niż fabryczne co by most nie dobijał.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pasażerowie, nogi w dół!
    W Polsce ponad 90% kierowców i pasażerów zapina pasy(1). Mogą one jednak nie spełnić swojej funkcji, jeśli nie zapniemy ich prawidłowo i nie zajmiemy odpowiedniej pozycji. Kierowca powinien ustawić zagłówek, ...
    Firmowe hatchbacki klasy C – co oferują wersje bazowe?
    Według najnowszych danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego najpopularniejszym segmentem minionego roku okazała się klasa C. Od stycznia do grudnia zarejestrowano w sumie 139 tys. kompaktów. Jak podaje Samar, ...

20 Lut 2010, 10:21

samurajsj700 napisał(a):Dokładnie tak :P I do tego by jeszcze siadły dystanse na koła :
[link do oferty na Allegro wygasł]

[ Dodano: Pią Lut 19, 2010 20:57 ]
white wolf napisał(a):[ Dodano: Pią Lut 19, 2010 20:49 ]
samurajsj700, ale ja nic nie wspominałem o dystansach nawet o tym nie pomyślałem.Pozatym wolę się dwa razy zapytać niż coś spierniczyć i wydać niepotrzebnie kasę :sad:


Ale też o tym nie pomyślałeś że jak będzie stał wyżej będzie więcej wywrotny :shock:
Witam.. A jeśli chodzi o dystanse to jakiej grubości 30,40 czy 50 mm :?: :?: :?: :?: :?:

[ Dodano: Sob Lut 20, 2010 10:28 ]
Jogi4x4, znalazłem gumy tj obniżenie odboju o 37mm.i takie sama daje się na tył?co na przód.
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

20 Lut 2010, 10:38

30mm najczęściej wsadzają. Ale tylko aluminium, lekkie i mocne.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

20 Lut 2010, 10:38

white wolf napisał(a):Witam.. A jeśli chodzi o dystanse to jakiej grubości 30,40 czy 50 mm


To od ciebie zależy jakie chcesz mu zapiąć :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

20 Lut 2010, 10:56

samurajsj700, 1,5 cala jakieś 38mm muszą wystarczyC.A jak z tymi odbojami na przód i na tył je dać bo znalazłem tylko na przód

[ Dodano: Sob Lut 20, 2010 11:00 ]
samurajsj700, i najważniejsza kwestja.Jak go podniosę o jakieś 40-50mm to wałki napędowe nie będą też wymagały jakiegoś dystansu a jak tak to jakiej dł :?: :?: :?: :?:
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

20 Lut 2010, 11:18

Tak będą o jakieś 2 cm :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

20 Lut 2010, 11:29

samurajsj700, A takie dystanse w jakiej cenie są?orientacyjnie i gdzie je mogę kupić :?:
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

20 Lut 2010, 11:33

Szczerze to nie za bardzo wiem ile takie coś stoi :???: Ale pojedziesz do sklepu z częściami do terenówek tam na pewno znajdziesz :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

20 Lut 2010, 11:38

samurajsj700, ok dzięki :smile:

[ Dodano: Sob Lut 20, 2010 11:43 ]
PITSJ413:) napisał(a):.Tylko nie przesadz z dlugoscia.Jak juz podniesiesz auto warto by sprawdzic czy walki napedowe nie zrobily sie za krotkie.Jesli tak bedzie trzeba bedzie zalozyc na nie dystanse (dwu centymetrowe powinny wystarczyc)


wałki są dwa :idea: tak?
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

20 Lut 2010, 12:18

odboje moje rybko dobiera się do amortyzatorów :mrgreen: więc jak zostawiacie amorki seryjne(moim zdaniem głupota) to mogą zostac te co są, ale jak zmieniacie na inne to zależy teraz w którym miejscu kończy się zakres pracy amora i znając to miejsce dajemy odbój o 2-3 cm większy,
tyle z odbojów, to samo z ograniczeniem wykrzyżu,
jeszcze jest jedna sprawa o której nie mówiliście, zwiększenie wykrzyżu nie dające za dużego liftu, czyli wieszaki rewolwerowe :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)