SAMURAJ & PAJERO

04 Lis 2010, 21:28



Ostatnio edytowany przez samurajsj700, 05 Lis 2010, 00:03, edytowano w sumie 1 raz
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

17 Maj 2013, 19:07

witam wszystkich jestem pierwszy raz na forum kupilem nie dawno pajero pinina 2.0 gdi znudzilo mi sie szybkie i bezsensu jeżdżenie moje pytanie jest mam zastaniawia mnie to czy w czasie jazdy moge zalaczac napend 4h oraz na pozostale 4hlc 4llc i na odwrod no i czy na 4hlc i 4 llc mozna skrecac kolami bo i takie zeczy ludzie mi juz naopowiadali moze ktos mi jasno odpowiedziec dzieki z gory
dodek
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 15 06 2001
Przebieg/rok: 3tys. km
Auto: pajero pinin
Silnik: 2.0 gdi
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

30 Cze 2013, 21:00

Nie możesz używać 4x4 na czarnym jeżeli masz zapinany na sztywno czyli bez centralnego mechanizmu różnicowego, a z tego co mi wiadomo pajero pinin niema centralki, z mitsu centralke mają skrzynie superselekt w pajerakach zwyklych i to nimi da się jeździć po czarnym z wł. 4x4

Zapinając 4x4 bez centralnego mechanizmy różnicowego przy skręcie koła przednie pokonują dłuższą drogę od tylnych, więc powstają naprężenia które gdzieś muszą uciec, w najlepszym wypadku poprostu uslyszysz pisk opon a w najgorszym ukręcisz półosie, wały albo rozwalisz skrzynie
redin
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Skoda Octavia
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Peugeot 3008DKR Maxi – dane techniczne
    Peugeot 3008DKR Maxi został zaprojektowany do jazdy na czas po drogach o nawierzchni miękkiej, wydmach oraz bezdrożach i jest przygotowany na najtrudniejsze warunki, spotykane na trasach rajdów terenowych całego świata. ...