San Andreas - lata '70

15 Cze 2007, 19:03

witam,
jestem na forum nowy, zresztą nie za bardzo się nawet interesuję samochodami. toteż jednak chciałem się spytać o taką opcję:

pomyślałem sobie, że może zamiast kupować Skody, BMW-ice i inne takie autka, których jest od zarąbania na ulicach, skołuję sobie furę rodem z GTA: San Andreas. Tamtejszy klimat lat '70 po prostu mnie tak rajcuje, ze nie moge :D :D

otóż myślałem sobie o tym, zeby sobie sprawić taką furę:

lub też coś takiego:

Po prostu w mojej definicji to są prawdziwe samochody. Trzymają klimat i w ogóle mi się bardzo podobają... Ale nawet nie wiem, jak się takie autko nazywa i czy w ogóle jeszcze takie coś można dostać :roll:

I tu je moje zapytanie - ile takie coś może kosztowac (włączając ewentualny import w koszta) + dodatkowo wymiane niektórych podzespołów bo domyślam się, że taka fura pali 100 na 100 :D

Albo np. kupić samą karoserię a do środka wpakować w ogóle co innego. Nie wiem, nie znam się, dlatego może moglibyście coś polecić, laikowi :wink:

- no wiecie, dziecinne marzenia :)

Proszę o odpowiedzi i wyrozumiałość... ale bardziej o wyrozumiałość 8)

z góry dziękuję i pozdrawiam! :D
combinio

15 Cze 2007, 21:57

hmmm.... takie coś to tylko w ameryce mozesz dostać ale to pierwsze to podobne jest do FIATA 125p
Daroo
Początkujący

16 Cze 2007, 01:03

Daroo, sam jesteś jak Fiat 125p... Jak nie umiesz napisać nic mądrego to lepiej nie pisz wcale. :evil:

combinio: Tego posta mogłeś dać w dziale "Zabytkowe" ale tu też pasuje. Jeśli chodzi zaś o grę, to w GTA był taki mały problem, że zrobili wiele replik wielu samochodów, ale nie dostali praw użycia oryginalnych nazw, więc powymyślali swoje.
Znalazłem coś, co wygląda jak ten pierwszy samochodzik, mianowicie Buick GSX z 1970
http://www.musclecars.net/showcardetail.php?c=m&o=3986