Scirocco 1.4 TSI, 160 KM - usterki

10 Sie 2018, 20:54

Dzień dobry wszystkim,
jestem na etapie kupna scirocco 1.4 TSI, 160 KM, 2010r. pod względem wizualnym wygląda wszystko dobrze, sprawdziłem VIN i nic poważnego nie wykryło (w porównaniu do Passata CC, którego ostatnio sprawdzałem, który - jak się okazało - miał skasowany cały przód...). VIN był sprawdzany za pomocą "autobaza" (Poniżej wklejam raport). W książce serwisowej właściciel pokazywał mi hisotrię samochodu. Przy przebiegu około 100 000km został wymieniony cały silnik w serwisie volkswagena. Aktualnie samochód wygląda w porządku, silnik też dobrze chodzi, ale są "małe" usterki (poniżej wklejam zdjęcie wyników z komputera, które udostępnił mi właściciel). Mówił, że jakiś czujnik wentylatora trzeba wymienić czy coś. Nie znam się na tym, dlatego proszę o pomoc w zidentyfikowaniu co to za usterki i jaki byłby koszt ich naprawy

Dziękuję i pozdrawiam
szymi25
Obserwowany

23 Sie 2018, 12:54

szymi25 napisał(a):Mówił, że jakiś czujnik wentylatora trzeba wymienić czy coś. Nie znam się na tym, dlatego proszę o pomoc w zidentyfikowaniu co to za usterki i jaki byłby koszt ich naprawy
Ciężko jednoznacznie określić koszt naprawy po błędach które widać masz tam ich kilka i np. rozwiązanie jednego problemu może skutkować zniknięciem więcej niż jednego błędu.
W pierwszej kolejności sprawdziłbym akumulator w jakim jest stanie i czy napięcie ładowania jest odpowiednie. Następnie zainteresowałbym się błędem z przerwami zapłonu w kilku cylindrach to może być dosyć poważna sprawa jak okaże się coś grubszego. Nie uznawałbym tych błędów za błahostki.
Jeżeli tak mówi właściciel to niech je naprawi przed kupnem :)
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Kia GT4 Stinger: 315 KM w koreańskim coupe