Witam. Po zakupie auta (Altea 2004r. 1.9 TDI) od samego początku nie działało mi radio. Nie było wtyku w radiu ani wtyczki w samochodzie... no i sama antena jest w złym stanie. Kupiłem używaną antenę i radio. Wiem, że jeszcze muszę mieć przewód przez całe auto ale myślałem, że tak na krótko przynajmniej sprawdzę czy wszystko działa. Ale nie da się tego złączyć. Wygląda to tak: Nie znam się na tym więc zanim coś kupię wolę się spytać. Nie wiem czy to są wtyczki RAKU-1 i RAKU-2 czy po prostu wtyk męski i żeński. Nie wiem czy muszę kupować jakieś przejściówki czy są takie kable? No i jakiej długości muszę kupić przewód antenowy radio-antena?. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Kabel od anteny powinien być w samochodzie poszukaj dobrze i zobacz z tyłu odchylając podsufitkę ob kabel od stopki anteny jest krótki i łączy się z kablem antenowym w samochodzie (nad podsufitką) który powinien dalej iść aż do miejsca montażu radia. Jak nie masz takiego kabla to będziesz musiał go pociągnąć przez całe auto.
Wtyk od anteny ten czarny jak się nie mylę to RAKU II (żeński), a w radiu FAKRA.
Jak działa elektryczne lusterko fotochromatyczne / elektrochromatyczne Lusterko fotochromatyczne sterowane elektronicznie nazywamy też elektrochromatycznym. Takie lusterko przyciemnia się dzięki czujnikowi który sprawdza natężenie światła docierającego do powierzchni odbicia lusterka. ...
Z linii montażowej zjechał milionowy Tiguan w Wolfsburgu W ubiegłym tygodniu z linii montażowej zjechał milionowy Tiguan wyprodukowany w zakładach w Wolfsburgu. Był to biały Tiguan z pakietem R-Line i silnikiem 1.4 TSI o mocy 118 kW (160 KM). Tiguan jest najpopularniejszym SUVem ...