



Co więcej, baterie umieszczono w taki sposób (pod tylnymi siedzeniami i bagażnikiem), aby nie ograniczały przestrzeni przedziału pasażerskiego. Zaawansowany system odzyskiwania energii z hamowania optymalizuje zużycie energii. Ponadto, gdy elektryczna wersja modelu Altea XL zaparkowana jest na słońcu, umieszczone na dachu ogniwa fotowoltaiczne umożliwiają recyrkulację świeżego powietrza w przedziale pasażerskim, co znacznie obniża zużycie energii, która potrzebna jest w momencie uruchomienia układu klimatyzacji.
Dr Matthias Rabe, Wiceprezes ds. Badań i Rozwoju w firmie SEAT mówi "Przyszłość SEAT-a w transporcie elektrycznym jest pewna. Seat Altea XL Electric Ecomotive pokazuje, jak zaawansowana jest nasza technologia". Dodaje również , „że celowo wybrano model Altea XL, jako pierwszy elektryczny samochód. Pozwoli to nam sprawdzić liczne zastosowania samochodu.
POLECAMY Seat Leon TwinDrive - samochód uniwersalny
źródło: seat.pl