Seat Cordoba 1,9 SdI 1999 - szarpanie

29 Paź 2007, 23:05

Witam , od jakiegoś cxasu mam poważny problem z moim seatem... otóż jakieś 6 miesięcy temu zautko zaczęła mi deliatnie szarpać,. generalnie działo się to raczej nie zimnym silniku, jak już się rozpędziłam to było ok. Generalnie w momencie szarpniecia auto tak jakby gasło , a dokładniej zapala się kontorlka od świec żarowych i za chwilę wszystko wraca do normy. nawet już się do tego przyzwyczaiłam ,ale ostatnio po prostu już nie daje rady. auto wariuje , bco chwila zapala sie kontrolka , nie wazne czy na liczniku mam 120 , czy 30 km / h. W miedzy czasie auto odstawialm do mechanika kilka razy - podobno najlepszy w miescie... ale niestety nic to nie dawalo ,,, no moze lekikie uspokojenie... ale za kilka dni znowu szarpanie sie pojawialo... auto bylo podlaczane do komputera kilka razy i zadnych bledow. chlopcy wymienili jakieś głowiczki pompy wtryskowej , zmienili jej parametry (twierdzili ,ze byla leko podrasowana) no ale niestety ni c z tego.. Mechanicy upieraja sie ze to wina pompy i jedyne wyjscie to jej regenracja :/ Może ktoś miał taką awarię i jest w stanie mi pomóc... jeśli tak to z gory dziękuję :)
pauladurst
Nowicjusz
 
Posty: 4
  • 29 Paź 2007, 23:33

    Może to być wina kostki pod stacyjką.
    andrzej_124
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1704

    29 Paź 2007, 23:40

    Lub alarmu
    andrzej_124
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1704

    30 Paź 2007, 00:12

    Skoro po tym,jak autko ci szarpnie,zapali się kontrolka od świec,zgasnie i autko jedzie dalej,to moga to być przyczyny jak opisywali koledzy.Można nawet większą uwagę poświęcić stacyjce.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    31 Paź 2007, 01:04

    Prawdopodobnie do wymiany jest czujnik temperatury silnika.
    denwer
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Miejscowość: mazowieckie

    31 Paź 2007, 18:53

    Witam mam ibize 1,9sdi 1998 (czyli dokladnie ten sam silnik i bardzo podobny problem).
    Mam podobny problem. byłem u mechanika podłączył pod kompa i zero błedów. opisałem problem i na wolnych obrotach otworzył maskę i zaczął ruszać wiązką kabli (u mnie przed taka smieszna okrągła kostką, idzie tam napewno kabel z pradem do swiec i kilka innych). w zależności od tego jak ruszył to silnik chodził dobrze lub źle (tak jak w benzynie jak niedaje iskry jedna ze świec).
    Mechanik stwierdził że to kable i że naprawa polega na wymianie kostki z kablami, ale popsikal czywms na poprawe przewodności i poskutkowało.

    Co do migającej kontolki to rowniez była, ale to był drugi problem zanim do niego pojechałe (do mechanika) to sprawdzilem swiatla z tylu poza przepalonymi stopami stopami prepalona była zarowka os wsteczego i przeciwmgielny. czyli dwa rozne problemy i dwa rozne rozwiazania.


    jednak to było jakiś czas temu terz wydaje mi sie ze koszmar powraca. odpisz jesli uda Ci się rozwiazać twoj problem
    Pozdrawiam
    d-koksik
    Nowicjusz
     
    Posty: 1
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
      Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
      Smart Fortwo w nowej edycji limitowanej "cityflame"
      Pełen kontrastu, pełen życia - smart fortwo w nowej edycji limitowanej cityflame skutecznie przyciąga spojrzenia i rozświetla serca miast. Połączenie słonecznego koloru z czarnymi dodatkami ma swój ciąg dalszy w kabinie, ...

    02 Lis 2007, 23:39

    wlasnie jutro moja cordoba jedzie do elektyrka :) jak tylko czegoś sie dowiem to odrazu napisze :) mam nadzieje, ze ten cos wymysli bo jestem juz kilka stówek do tyłu a problem jak był tak jest... a nawet i gorzej :/
    pauladurst
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    14 Gru 2007, 23:07

    Witam, mam rowniez seata 1,9 sdi z 1999 roku i tez mialem takie szarpanie, falowanie obrotow (migającą kontrolkę od świeć żarowych) no i wkońcu auto całkiem mi stanęło okazało się że padła pompa wtryskowa czyli jedna z najdroższych części w dieslu. Sprawdź na Vagu co masz za błędy i wszystko będzie jasne. U mnie na Vagu pokazało "nastawnik dawki paliwa".
    macomac
    Nowicjusz
     
    Posty: 22