11 Lis 2013, 21:25
Jeżeli umiesz się dostać do kostki stacyjki, to żeby uruchomić silnik, musiasz tą kostkę rozpiąć i od strony instalacji ( nie od strony stacyjki ) w tej kostce trzeba połączyć ze sobą wszystkie przewody. ALE tylko jeden na chwilę - ten od rozrusznika. I właśnie jego musisz znaleść, bo ja niestety nie wiem, jaki to kolor przewodu. Chyba, że masz miernik, to na tej kostce szukaj przewodu ( zazwyczaj jest koloru czerwonego ), na którym jest cały czas 12V. Do niego przykładaj po kolei resztę przewodów. Na jednym z nich jest rozrusznik - jak go połączysz z tym, co ma 12V to rozrusznik ci zakręci. A potem to ten jeden na bok, resztę łączysz ze sobą i ten jeden na chwilę aż silnik zaskoczy. Potem go odkładasz. Po połączeniu tych wszystkich przewodów powinny zaświecić ci się wszystki te kontrolki, kóre zaświecają się po przekręceniu kluczyka w stacyjce.
Muszisz jednak pamiętać, że kluczyk w stacyjce, mimo, że nim nie odpalasz auta musi być przekręceny - blokada kierownicy.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...