SEAT i Shakira odnoszą wielki sukces w Europie

21 Gru 2010, 21:57

SEAT sponsorem europejskiego tournee Shakiry "The Sun Comes Out".
Pokazy pełne muzyki, światła i tańca, z udziałem ponad 360 000 fanów.
Olbrzymi sukces tournee obejmującego koncerty w 21 miastach i 10 krajach.

Wczoraj wieczorem, w Londynie Shakira zakończyła europejski etap swojego tournee. Niezwykle popularne tournee „The Sun Comes Out” rozpoczęło się 16 listopada w Lyonie. W ciągu 35 dni artystka pokonała 11 000 kilometrów i odwiedziła 10 krajów, dając koncerty w 21* miejscach dla łącznej liczby ponad 360 000 fanów.

SEAT i Shakira odnoszą wielki sukces w Europie SEAT i Shakira odnoszą wielki sukces w Europie SEAT i Shakira odnoszą wielki sukces w Europie

SEAT i kolumbijska wokalistka miały Europę u swych stóp. Bilety wstępu na wszystkie koncerty we wszystkich miejscach zostały wykupione do ostatniej sztuki. Shakira rozpalała emocje tłumów na stadionach prezentując nowy album i śpiewając takie piosenki, jak „Loca”, „Sale el Sol” czy „Waka Waka”, a także inne hity, w tym „Te dejo Madrid” czy „La Tortura”. Nie zabrakło wreszcie osobistej aranżacji przeboju „Metalliki Nothing Else Matters”.

W Hiszpanii Shakira wystąpiła w Madrycie, Barcelonie i Bilbao dla ponad 50 000 fanów, którzy kołysząc się w rytm przebojów wspólnie z artystką śpiewali popularny na całym świecie utwór „Waka Waka”.

W ramach pakietu promocyjnego hiszpański producent samochodów przygotował kampanię „Good Stuff” z modelem SEAT Ibiza i Shakirą w rolach głównych. W trakcie kampanii SEAT rozdawał bilety na trzy hiszpańskie koncerty. SEAT organizował również specjalne promocje dla członków Club SEAT. Członkowie Club SEAT mogli liczyć na wygrane takie jak wstęp za kulisy, wspólne tańczenie „Waka Waka” na scenie z Shakirą, a także możliwość udziału w losowaniu samochodu SEAT w wersji Good Stuff do 27 grudnia.

Sportowy charakter, młodzieńczy wizerunek i atrakcyjne wzornictwo to wartości promowane przez SEAT-a i Shakirę w trakcie całego europejskiego tournee wokalistki, pełnego muzyki, świateł i tańca. Hiszpańska marka po raz kolejny umożliwiła fanom kontakt z najlepszą muzyką w wykonaniu jednej z najpopularniejszych piosenkarek świata.

Współpraca SEAT-a i Shakiry wiąże hiszpańską markę z jedną z najbardziej cenionych wokalistek na świecie. Sponsorując tournee w 60. rocznicę powstania firmy, SEAT ponownie postanowił wykorzystać muzykę jako sposób na dotarcie do docelowych odbiorców swoich produktów.

*Koncert we Frankfurcie został przełożony. Nowy termin zostanie wyznaczony wkrótce.

źródło: seat.pl
Pozdrawiam,
Artek
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5297
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Bugatti T40 to już ponad 80-letni zabytek
    Przedwojenne Bugatti T40 Macieja Pedy. Samochody od zawsze zajmowały specjalne miejsce w sercach jego rodziny. W 1968 roku ojciec Macieja zakupił pierwsze auto zabytkowe – Studebakera, w którym zakochał się od ...