25 Kwi 2007, 17:38
No to masz chłopie problem.
Wg mnie trzeba iść na razie tym tropem, jeśli nie masz sprawnego kluczyka nie dorobisz zapasowego bo nie masz skąd zczytać kodu immo. Zostaje droga wizyta w serwisie, jednak jest światełko w tunelu. Nie wiem jak w vw ale w oplu jest możliwość awaryjna, tzn jeśli dorobisz fizycznie pasujący kluczyk, można pewną kombinacją przycisków/przekręcenia stacyjnki i czymś tam jeszcze zaprogramować "surowy" klucz, który jednak fizycznie pasuje do stacyjnki. O ile dobrze pamiętam producent zezwolił zaprogramować 3 dodatkowe klucze tym sposobem. Tzn że immobiliser sam programuje "czysty" klucz włożony do stacyjki. Jak to zrobić, trzeba zobaczyć do instrukcji obsługi auta, lub zadzwonić do serwisu. Nie można zaprogramować starego klucza w którym twki jakiś stary lub nie działający kod. Musisz poświęcić parę złotych i dorobić najtańszy, jednak niech nikt nie programuje go wg starego kodu/kluczyka. Zanim zaczniesz działać, podzwoń popytaj w serwisach.
Powodzenia
Niema dobrej marki, są tylko udane modele...