24 Gru 2015, 15:20
Witam,
od pewnego czasu zauważyłem że moja Ibiza jest jakby mocniejsza gdy motor jest zimny. Jak osiągnie temperaturę roboczą 90'C już nie wydaje się być tak mocna jak powinna na 145KM.
Podczas zmiany biegu przy 3500obr/min potrafi się zastanowić i dopiero po pewnym czasie jedzie - występuje zamyślenie auta czy dodałem gazu czy nie.
Przeprowadziłem na ta chwilę logi statyczne. Dynamicznych nie miałem jak wykonać ze względu na to że byłem sam a nie chciałem skupiać się na laptopie podczas drogi.
Wydaje mi się że coś jest nie tak albo z gruszką od turbiny albo z zaworem n75.
Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale sprawdziłem grupe 011 statycznie i wyszło mi coś takiego: log_244448.html
Czy wychodzi z tego że gruszka od turba działą nie prawidłowo?
Czy podczas On nie powinna mieć okolic 1050-1100mbar a w pozycji off jakieś 80mbar mniej?
Sprawdzilem również EGR w grupie 003: log_244449.html
MAF actual w EGR off jest na poziomie 430-440mg/r czy to oznaczało by że jest on zaślepiony lub wyłączony programowo?
Jeszcze statyczny kąt wtrysku - wydaje mi się że tutaj jest ok: log_244451.html