
Lovato34 napisał(a):Jak kupisz za 12k takie auto i przyjdzie Tobie wymienić komplet opon, nowe hamulce (tarcze, klocki), rozrząd, oleje, płyny, może aku nowy, to nie masz 4k..
więc żeby doprowadzić do porządku w 100% takie auto to tak minimum 6-7 tys..
To robi się prawie 20k..
Poza tym mówisz o ekonomii, Audi A4 jest ulubionym autem z 2 ręki więc problemów ze sprzedażą nie będzie.
Myślisz że wystawisz Lexusa Is200 za 17 tys z 2000 roku np..i od razu tysiące telefonów? wątpie..wszystko kwestia ceny.
No ale o co Ty się spierasz??? Potwierdziłeś to co ja napisałem wcześniej ładujesz w auta podobną kasę tylko nie mów o oszczędności na oponach rzędu 200zł przy ałdi... ałdi wychodzi 15k a lex 17k no i co szybciej sprzedaż???
A jak zrobisz tak jak autor tematu 30tyś.km. i stracisz na Lexusie 2k to źle...


Lovato34 napisał(a):Myślisz że wystawisz Lexusa Is200 za 17 tys z 2000 roku np..i od razu tysiące telefonów? wątpie..wszystko kwestia ceny.
Muszę Cię zmartwić ale znam Pana który już w tym roku sprzedał pewnie około 30lexusów i praktycznie wszystkie powyżej 14k i to świeżaki do serwisu.
Zresztą sam organizowałem w tym roku transport kilku sztuk bo kolega jeździ za gramanicę i żaden nie sprzedawał się specjalnie długo... więc chyba jednak nie jest tak jak mówisz

Lovato34 napisał(a):Audi A4 będzie drogi z uwagi na zawias, a tak reszta bez problemów.
Turbo możesz kupić używane za parę groszy. Masz masę części zamiennych zamienników.
Ale my rozmawiamy o serwisie więc nie używaj handlarskich hasełek "za to parę groszy i za tamto też"... bo to się sprawdza tak żeby kupić, założyć i sprzedać...
Lovato34 napisał(a): Autor ma problem bo kupił Audi A4 i jest zły na markę z uwagi na ten jeden egzemplarz niezbyt zdaje się udany w zakupie.
Proszę Cię czy Ty wierzysz w to co mówisz???

Mój kolega stroi te auta i pogadaj z nim ile z nich trzyma fabryczne parametry mając 15lat???
A do tego emejcz Twoja bratnia dusza ałdiowa

1) jak może tak wyglądać awaryjność aut premium
2) jak potem można mówić że jest ok...
I proszę Cie nie porównuj 316 do M3 tylko użyj procentów czyli ile kosztuje procentowo naprawa 316 a ile m3 w stosunku do ceny rynkowej...
Lovato34 napisał(a):Apropo to zobacz jakie są ulubione marki Polaków second hand
http://www.auto-swiat.pl/uzywane/najche ... oku/3qgp9s
I to jest właśnie mitologia ... łapanie się na marketing... Jak masz wątpliwości przejedź się po wiejskich warsztatach i zapytaj o grupę wieśvagen.
Lavato cała różnica po miedzy nami polega na tym że Ty patrzysz jako miłośnik marki a ja patrzę całościowo więc potwierdzam ałdi da się lubić (posiadałem ałdiki a koledzy nadal je mają) ale w wielu przypadkach nie jest warte swojej ceny na którą składa się zakup, utrata wartości, naprawy oraz walka z Mirkami handlarzami których zresztą kształtuje grupa docelowa... i pewnie gdyby miłośnicy tych aut aż tak mocno się nie podniecali to inni aż tak mocno by nie hejtowali

p.s.
Jak kiedyś najdzie Cię ochota to przeprowadź próbę na Lexach i zobaczysz jak wyjdzie ekonomicznie po zakończeniu przygody... nawet jak Ci się nie spodoba jazda. Oczywiście wszystko w ramach zdrowego rozsądku.