Seat Ibiza Zamienić silnik do drugiego auta

15 Gru 2014, 15:26

Witam was, jestem nowy na forum więc nie wiem czy dobry temat.
Posiadam ibize 1.4 60km z 97r. Tył w fatalnym stanie i nie warto go naprawiać ale silnik za to w bardzo dobrym stanie.
I teraz mam pytanko ponieważ moja ibiza nie ma wspomagania i chciał bym kupić ibize jakąś po taniemu ale nie koniecznie z dobrym silnikiem i bym sobie silnik wsadził ten mój który jest w dobrym stanie. Tylko, że jak kupie ibize która ma wspomaganie a moja nie ma to jak to będzie wyglądać?
I czy muszę kupić ibize dokładanie taka sama jak moja? żeby silnik wsadzić?
Czy bym mógł kupić np. jakaś 1.6 czy tylko i wyłącznie 1.4??
Od razu mówię ,ze jestem zielony w tych sprawach hehe dlatego proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
Peter1
Nowicjusz

Auto: seat ibiza
  • 15 Gru 2014, 19:51

ktoś pomoże?
    Peter1
    Nowicjusz

15 Gru 2014, 20:32

Podejrzewam że będziesz musiał wykazać się własną inicjatywą. Przeprowadzić wywiad w sieci jak i u mechaników. Nie wydaje mi się że uzyskasz tutaj jednoznaczną odpowiedż. Musiałby się trafić forumowicz który taki zabieg wykonywał, a to jest mało prawdopodobne. To forum jest ogólne . Możesz popytać na forach gdzie dyskutuje się konkretnie o tej marce , tym modelu.Pozdrawiam.
    Nie odpowiadam na problemy na PW
    bonifacy
    Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

15 Gru 2014, 20:55

Można powiedzieć, że temat też jest ogólny biorąc inne auto z takim samym założeniem co ja. Np. ford jeden bez wspomagania drugi z i zamienić silnik bez wspomagania do auto z wspomaganiem.
    Peter1
    Nowicjusz

15 Gru 2014, 21:13

Peter1 napisał(a):Można powiedzieć, że temat też jest ogólny
    Nie jestem pewien
    Peter1 napisał(a):Posiadam ibize 1.4 60km z 97r.