erqu123 napisał(a):No ale jak myślisz brać ? Czy szukać czegoś innego ?
Jedź i obejrzyj to auto bo debatowanie ogólnikami co ile kosztuje w ch raczej nie ma sensu tym bardziej że dużo nie potrzeba żeby cena auta spadła o 50%.
Leony w tej wersji w kategorii "nur export" zaczynają się od 1,5k chf i jak masz szczęście to powodem może być mała stłuczka a jak nie masz szczęścia to przebieg 400tyś.km. i zajechane wszystko od a do z...
No i weź pod uwagę że w ch mega kiepsko są serwisowane auta w szczególności gdy już trafiają do któregoś klienta z rzędu...
Lovato34 napisał(a):Auto źle nie wygląda, ale z drugiej strony za ile go ten gość kupił w Szwajcarii? za 8 tys zł? 2 tys euro?
Opowiem Ci kilka sposobów żebyś wiedział na przyszłość:
1) jedzie handlarz zestawem przyczepa+laweta czyli 2+1 handlarz dolicza sobie do kosztów zakupu i opłat granicznych około 3,5k. więc przy odsprzedaży 3ech aut ma ponad 10k. Jemu się opłaca bo ma super opłacony transport a jak Ty byś go zamówił to musiałbyś zapłacić 2k za każde auto i dopiero wtedy doliczyć swój zysk.
2) zestaw 2+1 jedzie do jednego miejsca bierze 2auta za 10k chf a trzecie dostaje za 30% wartości.
3) rejestracja na aukcjach gdzie często hurtownicy licytują wszystko do 500chf i po 2000r. np ricardo.
4) zatrudnieni ludzie z PL wystawiają znajomym z PL auta zanim trafią do ogłoszeń
5) zestaw lora 8em samochodów czyli po zakupie nastu aut dopełnienie 1szt. może być za darmo.
6) samodzielna wycieczka Kowalskiego po idealnie zadbany sprzęcik, po odwiedzeniu kilku składów stan przed zawałowy i kupienie czegoś na sztukę i później próba odsprzedania w pl. tak żeby nie dołożyć za dużo kasy.