Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Kao napisał(a):Ja przeglądam to nasze forum i czasami nie wierzę w to co czytam..... niedługo auta za 1000 zł będą sprawdzane jak by kosztowalo 100tys.
andrewb25 napisał(a):Kao ale tak dokładnie jest
3 dni temu sprzedawałem samochód za 40 000zł i kwestia sprawdzenia zakończyła się na weryfikacji po VIN, + pełna ścieżka diagnostyczna łącznie z badaniem spalin + weryfikacja u elektronika dobrym sprzętem diagnostycznym + badanie powłoki lakierniczej miernikiem..2 godziny później klient pojechał do domu w pełni sprawdzonym samochodem.
A tu przyjedzie Ci janusz do auta za 3000zł i będzie chciał wchodzić do cylindrów a wychodzić przez rurę wydechową i oczywiście będzie wymagał że auto ma mieć powymieniane wszystko na nowe w tej cenie. (oczywiście nie obrażając nikogo)
Ale tak właśnie często jest.
Tak więc eliminujmy tego rodzaju patologie
Hala napisał(a):Tylko pamiętajmy że mowa o lekkim kompakcie który ma 180 koni z turbiną, moje A4 1,8T mknęło na luzie pod 200 km/h a ciężkie auto, to taki Leon 150 na budziku ma w chwilę no i średnia opcja jakby się podczas kolizji poduszka miała nie otworzyć albo miałby się złożyć przy jak domek z kart.
luki174 napisał(a):Taką geometrię można zrobić na większości z Stacji Kontroli Pojazdów?
szybki napisał(a):Chłopie nie przesadzaj zwykłe auto zwykła moc na dzisiejsze czasy mizeria.
Co do tej geometrii to tez już nie popadaj w paranoje bo jest kilka problemów... podstawowy że zwalone kąty nie oznaczają wielkiej wypadkowości.
Do tego jest potrzebny naprawdę ogarnięty diagnosta żeby można było coś zweryfikować.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki SEAT. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne SEAT