Invi napisał(a):grande punto 1.4T (120ps ale lżejsze)
Wersja 120 PS to jest muł totalny, 11 kg na KM, co z tego że lżejszy jak tylko o 110 kg? Mała różnica, odpada (swoją drogą on ma ledwo lepsze parametry od takiego wolnossaka jak mój, 80-120 to różnica zaledwie 0,9 sekundy).
IS200 to samo, muł okropny w porównaniu do 1.8T 180 PS, do tego jedzie dopiero od 4000 obrotów. MOŻE by znalazł jakiegoś z kompresorem, wtedy ok.
Szczerze mówiąc to tylko jednostki turbo lub ewentualnie duże R6/V6/V8 mogą tutaj konkurować. 1.8 180 PS to sporo mocy, do tego można go rozwinąć, chociaż mi bardziej doskwierałyby tutaj kwestie zawieszenia i prowadzenia, moc jest, ale auto jedzie... No bez szału. Od razu przypominają mi się kompilacje na YT gdzie ktoś Gulfem wyprzedza i wpada w poślizg na prostej drodze
![Szczęśliwy :D]()
Popatrzyłbym w stronę Volvo z turbo, potem Focusa, Astry z turbo (nie ma co porównywać generacji H do Golfa 4).